Gå til innhold

Noen som ser etter 20D body?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Pga. at jeg allerede har bekreftet at jeg skal ha kamera og objektiver fra foto & video, og kan hente mitt kamera på tirsdag/onsdag i neste uke der, kunne jeg ikke slå til når jeg fant en 20D body i en butikk i dag.

 

Tenkte jeg skulle legge inn tips her om det er noen som leter dog...

 

Butikken herer "Papyrus" og ligger i krysset ved burgerking på nationalteatret i Oslo.

 

http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?bkod...do&itemId=LISTP

 

De hadde ETT (1) kamera igjen (30.09.2004, kl 11:00), de hadde fått inn 2 stk i forrige uke og hadde allerede solgt ut ett av dem.

 

Mener de skulle ha rundt 14600,- for bodien, noe som er ~1000,- kr mer enn nettbutikker ol. men til gjengjeld kan man gå inn i butikken og spasere ut igjen med kamera i hånda :D

 

Så herved er tipset overlevert, tydeligvis først til mølla her, de hadde ikke flere kamera i bestilling, da de ikke har hatt særlig pågang (vet ikke om så mange kjenner til butikken). :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har nå allerede blitt tilbudt kamerahus kit'et (med linse) for samme pris, men takket nei da jeg ikke ønsker en linse som jeg aldri kommer til å bruke og som det er håpløst å bli kvitt.

 

xd.no har utsatt levering en hel måned nettopp. Kanskje Canon holder de tilbake pga lockup-bug'en som er blitt oppdaget? Jeg håpet at det bare var en enkel firmware fix, men det kan jo være at det er en produksjonsdefekt, og i så fall vil det jo være lurt å holde tilbake kameraene til de har løst problemet.

Lenke til kommentar
Mener jeg nettopp hørte at det kostet 12.500 (13.000m/18-55) på Fotohuset...og der hadde de det også i butikken.

Jeg kjøpte kit på Fotohuset for 13900,- Men jeg kjøpte det siste de hadde da. (Ca 20/9). Var innom på mandag, de hadde ikke fått inn flere da.

 

Ps: Fotohuset anbefales. De har stort vareutvalg. Mye ekstrautstyr og ok priser.

Lenke til kommentar
Butikken eies visst av Canon Norge, så det er vel derfor det er så dyrt der.

Det forklarer nok den 2*2 meters Canon banneren de har over døra.

 

Uansett, som sagt i opprinnelig innlegg er de absolutt ikke de billigste, men jeg tenkte dersom det var noen som begynner å bli desperat.....vel da får pengene fort ben å gå på :D

Lenke til kommentar
Pga. at jeg allerede har bekreftet at jeg skal ha kamera og objektiver fra foto & video, og kan hente mitt kamera på tirsdag/onsdag i neste uke der, kunne jeg ikke slå til når jeg fant en 20D body i en butikk i dag.

Kjøpt hos fotovideo.no ? Sikker du får det på tirsdag-onsdag til uka? Har vært noe kluss med leveringen fra Canon hos dem vet jeg.

Lenke til kommentar
Pga. at jeg allerede har bekreftet at jeg skal ha kamera og objektiver fra foto & video, og kan hente mitt kamera på tirsdag/onsdag i neste uke der, kunne jeg ikke slå til når jeg fant en 20D body i en butikk i dag.

Kjøpt hos fotovideo.no ? Sikker du får det på tirsdag-onsdag til uka? Har vært noe kluss med leveringen fra Canon hos dem vet jeg.

Vel, sist jeg snakket med dem (Tirsdagen i uka som var), sa de i allefall at jeg var en av de 60 stk på venteliste som kunne hente kamera Tirsdag/Onsdag denne uken.

 

- De ringte meg.

 

Jeg har ikke hørt noe mer etter dette, så jeg går ut i fra at ting er som de burde være vel...? :cry:

Lenke til kommentar
Pga. at jeg allerede har bekreftet at jeg skal ha kamera og objektiver fra foto & video, og kan hente mitt kamera på tirsdag/onsdag i neste uke der, kunne jeg ikke slå til når jeg fant en 20D body i en butikk i dag.

Kjøpt hos fotovideo.no ? Sikker du får det på tirsdag-onsdag til uka? Har vært noe kluss med leveringen fra Canon hos dem vet jeg.

Vel, sist jeg snakket med dem (Tirsdagen i uka som var), sa de i allefall at jeg var en av de 60 stk på venteliste som kunne hente kamera Tirsdag/Onsdag denne uken.

 

- De ringte meg.

 

Jeg har ikke hørt noe mer etter dette, så jeg går ut i fra at ting er som de burde være vel...? :cry:

Tror det kom 1 istedet for 100 kamera til dem... hørt rykter om at de arbeider med å finne ut hva som skjedde, men er en fare for at det blir litt forsinkelser. Har selv ett kamera under bestilling der.

 

Infoen min stammer fra fredags ettermiddag.. kan jo ha skjedd ting siden.

Endret av plex-
Lenke til kommentar

Hei

 

Snakket akkurat med Fotovideo og han jeg snakket med sa det de sa i forrige uke; De venter inn en batch med kamera i denne uken, enten i dag, Tirsdag eller Onsdag (de er på vei til Norge men de hadde ikke fått bekreftet nøyaktig hvilken dag det var snakk om, men han var i allefall sikker på at det var en av disse tre dagene). jeg var i allefall fremdeles en av de som ville få mitt kamera når de fikk denne batchen.

 

Når det gjelder Fotohuset, snakket jeg med dem også nå i morges, de hadde ingen kamera inne og han jeg snakket med der hadde ingen formening om når de evt. fikk inn flere kamera og heller ikke hvor mange kamera de da kom til å få inn. (de hadde også en ganske betraktelig venteliste).

 

 

Så sånn er det nå med den saken :whistle:

Lenke til kommentar
Hei

 

Snakket akkurat med Fotovideo og han jeg snakket med sa det de sa i forrige uke; De venter inn en batch med kamera i denne uken, enten i dag, Tirsdag eller Onsdag (de er på vei til Norge men de hadde ikke fått bekreftet nøyaktig hvilken dag det var snakk om, men han var i allefall sikker på at det var en av disse tre dagene). jeg var i allefall fremdeles en av de som ville få mitt kamera når de fikk denne batchen.

 

Når det gjelder Fotohuset, snakket jeg med dem også nå i morges, de hadde ingen kamera inne og han jeg snakket med der hadde ingen formening om når de evt. fikk inn flere kamera og heller ikke hvor mange kamera de da kom til å få inn. (de hadde også en ganske betraktelig venteliste).

 

 

Så sånn er det nå med den saken :whistle:

Supert.. da håper jeg jeg får mitt også. Var litt småskuffet på fredag når jeg ringte og fikk beskjed om at leveringsdato var ukjent. Sikkert de store sjefer som er tilbake fra messen og har fått Cannon til å reagere :-) Gleder meg som en liten unge.

Lenke til kommentar
Supert.. da håper jeg jeg får mitt også. Var litt småskuffet på fredag når jeg ringte og fikk beskjed om at leveringsdato var ukjent. Sikkert de store sjefer som er tilbake fra messen og har fått Cannon til å reagere :-) Gleder meg som en liten unge.

Bleh, snakket akkurat med de, de hadde fått beskjed i dag om at de ikke ville motta levering før 15. Okt, ingen spesiell grunn til dèt i følge personen der nede heller. FotoVideo var forsåvidt overbevist om at leveringen skulle komme denne uken, men det ser ut til at det var hold i ryktene på nettet likevel, om at leveringer var forsinket over hele linja fra Canon av ukjente grunner. :mad:

 

Mulig de holdt tilbake leveransene for å legge inn firmware oppdateringen som kom for et par-tre dager siden, who knows? :ermm:

 

Dette er like morro som når skomaker andersen plukker ut den første nelliken av appelsinen og tilkjennegir at det nå er 23 dager igjen til jul :p

Lenke til kommentar
men det ser ut til at det var hold i ryktene på nettet likevel, om at leveringer var forsinket over hele linja fra Canon av ukjente grunner.  :mad:

Hehe... :-) Er ikke alt på nettet som er rykter. Må innrømme jeg er litt irritert da jeg hadde bekreftet leveringsdato til 6. oktober hos en nettbutikk til billigere priser og droppet den for god service, lokalbutikk & leveringstid den 4. oktober. Det som er dumt er at de ikke har -bekreftet- dato den 15, men forventet... Jeg er ihvertfall en ivrig purrer på dem.. får de ikke en konkret dato snart får jeg sjekke litt rundt etter alternativer.

 

Er fullt klar over at det ikke er FotoVideo sin feil at produsenten ikke leverer, men det er nesten dem jeg må purre opp + de har selvsagt litt ansvar når de setter datoer på levering.

Endret av plex-
Lenke til kommentar
men det ser ut til at det var hold i ryktene på nettet likevel, om at leveringer var forsinket over hele linja fra Canon av ukjente grunner.   :mad:

Hehe... :-) Er ikke alt på nettet som er rykter. Må innrømme jeg er litt irritert da jeg hadde bekreftet leveringsdato til 6. oktober hos en nettbutikk til billigere priser og droppet den for god service, lokalbutikk & leveringstid den 4. oktober. Det som er dumt er at de ikke har -bekreftet- dato den 15, men forventet... Jeg er ihvertfall en ivrig purrer på dem.. får de ikke en konkret dato snart får jeg sjekke litt rundt etter alternativer.

 

Er fullt klar over at det ikke er FotoVideo sin feil at produsenten ikke leverer, men det er nesten dem jeg må purre opp + de har selvsagt litt ansvar når de setter datoer på levering.

Japp, de burde i det miste sette forventet lev. dato til 15. okt (hos meg er datoen grønn og viser alltid dagens dato :p ) nå som de vet, har vært inne på tanken på å se etter andre steder med cam, men så langt har jeg ikke funnet noen (kun en body, men den var som sagt både dyr og som utstillingsmodell i monter).

Endret av znapper
Lenke til kommentar
Hei

 

Fikk du kameraet ditt hos Foto Video tirsdag/ onsdag? Jeg ble nemlig også lovet det derifra, men nå sitter jeg her med skjegget i postkassa. Ny dato: ca. 15/10!!

Se mitt innlegg et par innlegg over ditt eget, men kort: Fikk ikke noe kamera, nei, de er sikre på den 15. okt men var ganske småsure/fortvilte for at leveringen ikke kom inn denne uken som de hadde blitt lovet, for de hadde sagt med stor selvsikkerhet til kundene at 5-6 okt. skulle det komme inn en hel horv med kamera. :hrm:

Endret av znapper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...