Opacus Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Ryktene sier iallefall så - at Valve slipper en pakke der en kan forhåndsbetale HL2 i neste uke, og få en ferdig versjon av CS:Source rett ned på maskina di, med på kjøpet! LES HER
hansol123 Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 (endret) *kjøpe neste uke* Endret 30. september 2004 av hansol123
Pantera Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Det ryktes de fleste steder nå at CS:Source slippes i endelig utgave neste uke. Hvorvidt feiden Valve har med Vivendi påvirker dette, gjenstår bare å se. Men gjennom systemet i Steam kan iallefall Valve slippe hva de vil Var ikke dette en av punktene det strides om i retten? Så jeg tviler på at dette skjer allerede neste uke, hvis ikke Valve kommer til enighet med Vivendi ganske kjapt. Men det er jo lov å håpe..... mvh Pantera
hansol123 Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 valve kan slippe hl2 via steam og vivendi skal bare holde kjeft da kan d gjøre det samme med cs:Source *corect me if im wrong*
Mala Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Kommer ikkje til å skje for meg, har lissom allerede bestilt HL2.Gidder ikkje kjøpe spillet 2 ganger
Windoge Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Kommer ikkje til å skje for meg, har lissom allerede bestilt HL2.Gidder ikkje kjøpe spillet 2 ganger Om Half-Life 2 kommer om 6 måneder kjøper jeg spillet 2 ganger. Kan heller selge registeringsnøkkelen jeg får via Steam når jeg kjøper det der når spillet kommer i butikken.
-Teddy- Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Kan vi få CS:S på noen annen måte enn HL2? Kan godt paye for det, men ikke så mye jeg sikkert må ut med for HL2....
MrLee Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 valve kan slippe hl2 via steam og vivendi skal bare holde kjeft da kan d gjøre det samme med cs:Source *corect me if im wrong* DET er stridens kjerne i dette rettssak oppgjøret deres... vivendi har nemlig rettighetene på å distribuere spillene til Valve...men når Valve gjør det selv via steam, klager selvfølgelig vivendi på at de bryter med kontrakten... samme leksa som <t plateselskapene "klager" på at kundene fant en ny måte å få musikk på, bare at plateselskapene ikke klarte å finne en måte å tjene penger på det da.. heh...
Mala Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Folkens eg bøyer meg i støvet for det eg sa tidligere i posten Eg kjøper det over steam i kveld Eg tar den Sølv pakken eg hehe! men en ting, steam laster bare på ryndt 360kb(s fra min 512kb lnje.Men antar at dette er pga belastningen steam nettverket er utsatt for hele tiden eller? Gleder meg til i natt azz CS:source all the way
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå