Gå til innhold

CS:Source final slipppes neste uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ryktene sier iallefall så - at Valve slipper en pakke der en kan forhåndsbetale HL2 i neste uke, og få en ferdig versjon av CS:Source rett ned på maskina di, med på kjøpet!

LES HER

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det ryktes de fleste steder nå at CS:Source slippes i endelig utgave neste uke. Hvorvidt feiden Valve har med Vivendi påvirker dette, gjenstår bare å se. Men gjennom systemet i Steam kan iallefall Valve slippe hva de vil

Var ikke dette en av punktene det strides om i retten? Så jeg tviler på at dette skjer allerede neste uke, hvis ikke Valve kommer til enighet med Vivendi ganske kjapt. Men det er jo lov å håpe.....

mvh

Pantera

Skrevet
Kommer ikkje til å skje for meg, har lissom allerede bestilt HL2.Gidder ikkje kjøpe spillet 2 ganger :hrm:

Om Half-Life 2 kommer om 6 måneder kjøper jeg spillet 2 ganger. Kan heller selge registeringsnøkkelen jeg får via Steam når jeg kjøper det der når spillet kommer i butikken.

Skrevet
valve kan slippe hl2 via steam og vivendi skal bare holde kjeft

da kan d gjøre det samme med cs:Source

*corect me if im wrong*

DET er stridens kjerne i dette rettssak oppgjøret deres...

vivendi har nemlig rettighetene på å distribuere spillene til Valve...men når Valve gjør det selv via steam, klager selvfølgelig vivendi på at de bryter med kontrakten...

samme leksa som <t plateselskapene "klager" på at kundene fant en ny måte å få musikk på, bare at plateselskapene ikke klarte å finne en måte å tjene penger på det da.. heh...

Skrevet

Folkens eg bøyer meg i støvet for det eg sa tidligere i posten :w00t: Eg kjøper det over steam i kveld :thumbup: Eg tar den Sølv pakken eg :yes: hehe! men en ting, steam laster bare på ryndt 360kb(s fra min 512kb lnje.Men antar at dette er pga belastningen steam nettverket er utsatt for hele tiden eller? Gleder meg til i natt azz :yes: CS:source all the way :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...