Gå til innhold

Half-Life 2 PC Gameplay NL Omtale - 90%


Anbefalte innlegg

I denne tråden fikk en av personene en sjangs til å se på PC Gameplay NL sin omtale av Half-Life 2.

 

I følge denne tråden på Halflife2.net sine forum bekrefter mange dette.

 

Summen av deres omtale var 90%.

 

Positive : Physics engine & gameplay

Negative : NO HLDM

 

Nå er det også bekreftet at PC Gamer ga Half-Life 2 en sum av 96% på sin omtale.

 

 

Personelig synes jeg dette er en meget lav karakter på omtalen med tanke på hvor lenge de har jobbet med spillet, samt forventninger.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor trekke så mye bare pga. HL2 ikke kommer med DM når det lanseres? Dummeste jeg har hørt. DM kommer senere i en oppdatering. Jeg vil vite hva HL2 får i SP delen og ikke MP. MP delen bryr jeg meg nesten ingenting om.

Jo, det var ganske latterlig å trekke ned på akkurat det i og med at CS Source allerede medfølger som flerspillerdel.

 

Der i mot er det mange som ønsker seg flere "modes" i flerspiller en hva CS Source har å tilby, som f. eks Deathmatch og CTF.

Lenke til kommentar
Jo, det var ganske latterlig å trekke ned på akkurat det i og med at CS Source allerede medfølger som flerspillerdel.

 

Det er da ikke sikkert de har trukket ned for at det ikke er multiplayer? Det tviler jeg sterkt på, jeg har vel enda ikke sett noen seriøse anmeldere eller spillanmeldelsessteder trekke ned for manglende multiplayer.

 

Regner ikke med at HL2 fortjener 100%, med multiplayer eller ikke, er nok av andre ting de kan ha trekt ned for.

Lenke til kommentar

Bare det ikke blir med Half Life 2 som det ble med Command & Conquer - Tiberian Sun. For de som ikke husker det så fik C&C TS toppkarakter neste i alle datablader med respekt for seg selv. Enkelte gikk til og med så langt som å lage et eget lite miniblad av det. Og alt dette fordi det var så over "hypet" at det halve hadde vært nok.

 

Selv kommer jeg ikke til å spille dette, men føler litt med alle dere som har ventet i flere år på dette nå...

Lenke til kommentar
I denne tråden fikk en av personene en sjangs til å se på PC Gameplay NL sin omtale av Half-Life 2.

 

I følge denne tråden på Halflife2.net sine forum bekrefter mange dette.

 

Summen av deres omtale var 90%.

 

Positive : Physics engine & gameplay

Negative : NO HLDM

 

I følge skjema skal magasinet komme ut 5. Oktober i butikkene.

 

 

Personelig synes jeg dette er en meget lav karakter på omtalen med tanke på hvor lenge de har jobbet med spillet, samt forventninger.

Nå har ikke jeg spillt Rc versjon men har som flere prøvd alpha versjon... og ut fra den så ville jeg gitt hl2 95-97%.

 

Så 90% er jo bare tull, når gjelder MP vet ikke helt hvorfor alle er så besatt av MP (multiplayer) den som teller for meg er singel player.

Lenke til kommentar

Hm, og jeg som fortsatt spiller Half-Life på grunn av enspillerdelen... Spør du meg er det enspillerdelen som er grunn til at jeg spiller spill lenge, men så har jeg fortsatt til gode å spille flerspillerspill så gode at de kan konkurrere med gode enspillertitler i lengden. Men jeg innser at jeg er i mindretall her :)

 

For meg kan flerspillerdelen i Hl2 bli hva som helst - der kommer det neppe til å skje noen stor evolusjon. I enspiller, derimot, har jeg fortsatt håp om at Valve vil gjøre mye nytt og spennende.

Lenke til kommentar
Hm, og jeg som fortsatt spiller Half-Life på grunn av enspillerdelen... Spør du meg er det enspillerdelen som er grunn til at jeg spiller spill lenge, men så har jeg fortsatt til gode å spille flerspillerspill så gode at de kan konkurrere med gode enspillertitler i lengden. Men jeg innser at jeg er i mindretall her :)

 

For meg kan flerspillerdelen i Hl2 bli hva som helst - der kommer det neppe til å skje noen stor evolusjon. I enspiller, derimot, har jeg fortsatt håp om at Valve vil gjøre mye nytt og spennende.

Du gleder deg mye til HL:Source du da :p

Så kan du spille igjennom HL for 15 gang...?

 

Njaal

 

PS: Jeg skal også spille HL:Source :D

Lenke til kommentar

Har ikke spilt gjennom Half-Life mer enn tre ganger (noe det for øvrig tåler svært godt), men så liker jeg også å spille flere enn et spill. Spillverdenen er stor, og jeg har litt problemer med å forstå de som mener at DoD, CS og Battlefield er dem nok, eller som faktisk klarer å føle kjærlighet overfor slike spill. Jeg ser ingen sjarm der. Men nok syt. :)

 

Forresten, det finnes vel noen flerspillersaker som funker i lengden. Synes Halo co-op var moro, og Mario Kart-serien fungerer også. Det jeg ikke takler, er generiske skytere hvor mennesker spiller på de samme kartene dag ut og dag inn. Men som sagt, nok syt nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...