nord Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 hehe, jeg opplever gulvet der inne som mindre stabilt
Lucas Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Du som har flydd de inn dit? er ikke noe problem er du skillet, liker å gjøre det der selv ! med mus og tastatur seff !
Stringer Bell Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Du som har flydd de inn dit? Han har vell det
Elensar Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Du som har flydd de inn dit? er ikke noe problem er du skillet, liker å gjøre det der selv ! med mus og tastatur seff !
Potetdamen Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Litt offtop: hvordan heiser man opp biler..osv på heliene? bfv altså.
Potetdamen Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 litt mørkt bilde.. men det er der ?forsto den ikke,hva er morsomt? Det er en bug , som du sikkert ser`? en litt morsom bug.
mESA Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 litt mørkt bilde.. men det er der ?forsto den ikke,hva er morsomt? Det er en bug , som du sikkert ser`? en litt morsom bug. Jeg ser ikke bugen :(:(
Potetdamen Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 litt mørkt bilde.. men det er der ?forsto den ikke,hva er morsomt? Det er en bug , som du sikkert ser`? en litt morsom bug. Jeg ser ikke bugen :(:( da tror jeg du må skaffe deg et par øyner til.
mESA Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Kan du ikke bare si hva som er bugen?!?!?! Finner det ikke ut
Elensar Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Litt offtop: hvordan heiser man opp biler..osv på heliene? bfv altså. høgre musetast.
Hr. Jenssen Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Du spilte vel tilfeldigvis ikke mot boter? Hvis du ser på navnene til 2 og 3 plassen så ser du at det ikke er mot boter.. Hvis det ikke går ann på rename dem da.. Eller at du spilte på lag med 2 kompiser, og MOT botene, som jeg nevnte i stad?
mESA Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Ingen som vil si hva som er feil med bildet? Jeg finner det ikke ut
.tomf Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 litt mørkt bilde.. men det er der ?forsto den ikke,hva er morsomt? Det er en bug , som du sikkert ser`? en litt morsom bug. Jeg ser ikke bugen :(:( da tror jeg du må skaffe deg et par øyner til. at en del av veggen er borte?
robB Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Skrevet 2. oktober 2004 Hadde ganske mange kills der. http://www.forvirra.com/upload/img/robB_bilde14.jpg
Potetdamen Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Zernick og robB , hahhahaa :!: nice. spille så lenge mot boter..huff og huff edit: la til et bilde.. Endret 3. oktober 2004 av geedoo
Liestöl Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 http://www.home.no/robertaask/mm.html 10hi ops eit lite uhell....bang....bang bang bang bang bang
since91 Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Spiller ikke mye BF:V lenger mern her kommer det ey noobspørsmål..HVordan tar man screenshots?? Som sagt Prt-Scrn-knappen øverst til høyre på tastaturet. Bildene havner i C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 1942\ScreenShots som .tga-filer - disse er forferdelig store, og bør lagres som .jpg før du legger de ut. =) hvordan lagrer jeg bildene som jpg filer??
fargoth Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Spiller ikke mye BF:V lenger mern her kommer det ey noobspørsmål..HVordan tar man screenshots?? Som sagt Prt-Scrn-knappen øverst til høyre på tastaturet. Bildene havner i C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 1942\ScreenShots som .tga-filer - disse er forferdelig store, og bør lagres som .jpg før du legger de ut. =) hvordan lagrer jeg bildene som jpg filer?? Mspaint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå