Gå til innhold

Må ha bra oc minne til AMD64 system


evgeny

Anbefalte innlegg

Yo WUSSSUUUUP!!!!!! jeg skal ha meg amd64 system snart men først vil jeg kjøpe minne til det systemet. jeg har tenkt å kjøre så lave timings som mulig og så høy fsb som mulig. Jeg skal klokke systemet med fsb og kjøre minne synkront.

 

Er det noen som vet hvilket minne jeg da skal kjøpe? Skal ha 2x512mb

 

Takk :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de er jo godkjent for veldig bra timings på pc3200 speed, så det er jo opplagt at de klarer det. har sett de blitt klokka til 466 med 2-2-2-5 @ 2,85 volt på en test. mene ikke alle klarer det, så det blir ditt valg, selv skal jeg nok ha de rev 2 brikkene du lurer på, mene så har jeg ikke noen forhåpninger om å klokke så høyt da

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Støttes :yes:

 

Selv om det høyeste Anandtech er kommet med to minnebrikker på et AMD64 system er 270MHz (DDR540) :whistle:

De her har klart å få disse brikkene opp i 275MHz stabilt (280 ustabilt). Men det er vel sikkert pga. noen ørsmå forskjeller på de forskjellige brikkene kanskje..?

Eller kanskje de kjørte på litt slakkere timings enn Anandtech?

 

Uansett.. det er nok uansett kjempebra minne for overklokking :)

 

Jeg tror jeg kommer til å anskaffe disse jeg også, slik ca. neste måned :)

Lenke til kommentar
Støttes :yes:

 

Selv om det høyeste Anandtech er kommet med to minnebrikker på et AMD64 system er 270MHz (DDR540) :whistle:

De her har klart å få disse brikkene opp i 275MHz stabilt (280 ustabilt). Men det er vel sikkert pga. noen ørsmå forskjeller på de forskjellige brikkene kanskje..?

Eller kanskje de kjørte på litt slakkere timings enn Anandtech?

 

Uansett.. det er nok uansett kjempebra minne for overklokking :)

 

Jeg tror jeg kommer til å anskaffe disse jeg også, slik ca. neste måned :)

cloboverkloker.com testet på et Intel system ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...