cock hammer Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 (endret) Half-Life Fallout reports that they’ve received word from Valve’s Gabe Newell on a final confirmation of Half-Life 2’s steam and retail packages. They have also revealed that the full version of Counter-Strike: Source will be available to Steam purchasers next week. sjekk ut www.halflife2.net Endret 29. september 2004 av cock hammer
Rikky Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Ja, de vil vel gi oss noe å leke med mens vi venter på "Half-Life Forever - Coming when it's done"...
Windoge Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 De har jo bare bekreftet at CS Source kan kjøpes via Steam, ingenting om at det blir spillbart vel?
TCi Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Jeg får mer og mer lyst på Collector's Edition jeg
GoldlaXiE Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Visst dette stemmer så er det jo drit kult!
the_zombie Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Det er riktig, intervjuet står på hl2world, og det står også der at de som kjøper over steam får det i neste uke.
Windoge Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Vel.. om jeg får spille det i neste uke kjøper jeg det via Steam. Noen som vet hvordan man betaler?
TCi Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Noen som vet hvordan man betaler? VISA blant annet.
GoldlaXiE Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 (endret) Er det mulig å skaffe det for oss med HL2 kuponger gratis da? Endret 29. september 2004 av Gullegutt
ZeZar is BACK Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Leste også at dette var encrypted og at du måtte vente på HL2 key!
TCi Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Leste også at dette var encrypted og at du måtte vente på HL2 key! Selfølgelig
GoldlaXiE Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 (endret) Leste også at dette var encrypted og at du måtte vente på HL2 key! Selfølgelig dammit.. da er det jo ikke noe stort dette her... Endret 29. september 2004 av Gullegutt
TCi Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Leste også at dette var encrypted og at du måtte vente på HL2 key! Selfølgelig dammit.. da er det jo ikke noe stor dette her... Forresten, mulig jeg missforstod her.. Det er fullt mulig at du kanskje kan spille det selv om HL2 ikke er lansert ennå. Står ingen konkret info om det.
Windoge Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 De som vil spille CS: Source i mellomtiden må kjøpe Half-Life 2 over Steam. Jeg har gjerne lyst til å spille CSS mens jeg venter på Half-Life 2, men jeg har bestemt meg for å kjøpe det i butikken, og jeg betaler neimen meg ikke 2 ganger for samme spillet.
paranoide Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Hvorfor måtte du betale to ganger? Fordi du vil ha esken osv? Hvis du skal spille CS:S mens du venter må du kjøpe HL2 uansett, så du trenger jo bare punge ut en gang.
Windoge Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Om jeg vil spille CS Source nå (Ingen beta) så må jeg jo kjøpe det via Steam i neste uke. Skal jeg ha CS Source må jeg også betale for Half-Life 2 via Steam. Men har mye mer lyst til å personlig kunne eie koveret, CD/DVD-skivene, osv.. Da må jeg i tillegg betale for spillet i butikken. Altså både på Steam og i butikken = Dobbelt opp. Hvilken CS Source fan vil vel muligens vente 6 måneder ekstra, bare for å kjøpe spillet i butikken?
co2 Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Tenker det hadde vært fint med gold-edition på steam. Får alt+ekstras. Men hvordan får man det? I posten fra USA? mulig jeg har misforstått dette Trodde første det ville være dumt med Steam versjon (uten plate) men kan jo brenne ut. men får ikke esken og det, what a shame
CerveZa_ Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Man kjøper jo aldri spillet, man kjøper lisens til å bruke det, kjøper mulighet for å bruke det, altså serialen. Kan alltids kjøpe over steam, og så kopiere CD/DVD'ene på et vis når de kommer ut med god samvittighet da du allerede har kjøpt retten til å spille det IMHO
Dinsdale Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 De har jo bare bekreftet at CS Source kan kjøpes via Steam, ingenting om at det blir spillbart vel? Og hvem gidder å kjøpe det hvis de ikke får spilt det?
Windoge Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 De har jo bare bekreftet at CS Source kan kjøpes via Steam, ingenting om at det blir spillbart vel? Og hvem gidder å kjøpe det hvis de ikke får spilt det? Mange som forhåndsbetaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå