Gå til innhold

"Krav" om minimumsperiode for erfaringer?


Anbefalte innlegg

Syns det skal være et minimumskrav for tiden du har testet et produkt, før du bør poste (føye det til i punktene som står når du skal poste en erfaring). Folk som sier at "nå har jeg testet den i 5 dager og har ikke opplevd noe galt ennå/alt er som det bør være", irriterer meg...

 

Selv tester jeg det minst en 3-4 uker før jeg poster erfaringer (følg mitt eksempel folkens :p )

 

Selvfølgelig er det vanskelig å bevise at den og den personen har testet for lite, men mange tenker kanskje ikke over at de bør teste den litt mer før de poste, de er gjerne bare ivrige etter å poste sine "erfaringer"...

 

Et alternativ ville være en editfunksjon på erfaringene... Skal selv skrive en test ut ifra denne, bare med 4GB versjonen, som kommer i posten i morgen forhåpentligvis. Den begynner jeg på med en gang, og kan gjerne legges ut ganske fort, i og med at jeg har anledning til å endre på den. Synd vi foreløpig ikke har det i erfaringsdelen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt enig, altfor mange som oppgraderer fra noe som er mye(?) dårligere, aldri har sett makan til ytelse og er kjempe fornøyd med en gang.

Mhm, da bør de ihvertfall ha med det (at de er vant med noe som har mye dårligere ytelse). Men jeg tenkte på at hva pokker vet vel de? De har testa den ut et par dager og er i ekstase over det nye de har anskaffet seg (som jeg er nå, mp3 spilleren kommer om noen minutter). Først et par uker senere merker de at batteriet dør fort, kvaliteten/ytelsen blir dårligere når du har brukt den en stund, og ser alt fra andre perspektiver...

 

I begynnelsen er det liksom bare "Wooow så tøft, ny dingsboms og greier" ;) , klart det ikke finnes ulemper da! Eneste ulempen sånn med en gang jeg har opplevd var at kabinettet mitt hadde feil opplysninger om plass til vifter så jeg haddde anskaffa feil størrelser, men det ordna seg og nå er jeg fornøyd... Hadde jeg posta da jeg var forbanna, så hadde jeg angra på at jeg skrev det senere (har fortsatt ikke posta). Men da er det gjerne viktig å ha med at det enkelte steder er feile opplysninger (har sendt mail men de gadd aldri å rette det).

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...