Gå til innhold

Søstera mi skal kjøpe Bærbar PC, hjelp!


Conicus

Anbefalte innlegg

Søstera mi skal kjøpe en bærbar PC som hun skal bruke til foto. Hun går på skole i Italia, og trenger en god PC som hun kan drive med redigering, og senere litt animasjon... Dataen MÅ være under 10 000,-

 

 

tenker litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301347&cks=PRL

 

da kan hun kjøpe en ekstern DVD-brenner eller noe lignende med pengene til overs...

 

 

Noen andre forslag??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den maskinen er jo fin den, så lenge man ikke skal flytte den (3.7 kg!) eller gjøre noe tyngre enn word/internett (2.8 Celeron 256 MB RAM) og strømkabelen alltid står i (igjen 2.8 GHz).

 

Jeg ville heller gått for Dells 510m som bare veier 2.3 kg og har en del bedre specs. (Pentium M 512 MB RAM)

Endret av UknowsI
Lenke til kommentar

Under Kr. 10.000 til det formålet , da det vel bare Ukens Tilbud på PS Data . Asus Kr. 8000,- Amd 2.8 M

Den er riktignok over tre kilo , alternativet hos Netshop er nok å foretrekke , men da nærmer prisen seg det doble. 1557 PM 1.7 - kr. 14.250.

Asus leveres med XP Home pluss det nøvendigste for å komme i gang.

1557 er nok blank , men har bedre LCD/HD/GPU/batterilevetid/DVD-brenner og er lettere.

Når det gjelder design og byggekvvalitet er nok Asus best.

Prismessig er Asus-tilbudet det beste jeg har sett på bærbar hittil.

Med en 256MB rambrikke (kr 500) i tilleg vil nok Asus'en være vel så rask som en 1557-1.7 .

Selv med 256-ram ekstra blir forskjellen nærmere Kr. 6000 ,-

Datamaskiner er ferskvare , og jeg hadde bestemt valgt Asus-tilbudet +256 ram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...