Gå til innhold

Er Samsung 710N bra?

PC Gamer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har tenkt å kjøpe en Samsung 710N LCD skjerm, men jeg lurer på om noen har noen personlige erfaringer med den?

Endret av PC Gamer
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sittet på den i noen dager nå, og vil så langt si meg fornøyd. Var veldig uvandt å gå over fra crt til lcd, så ble litt skeptisk i starten. Det eneste jeg har å utsette på den er at innsynsvinkelen i høyden ikke er så alt for god. Er heller ikke heeelt glad i at bildeforholdet er 5:4, men dette gjelder jo alle 17" og 19" lcd, og er vel også bare en tilvenningssak.

Skrevet

Merker litt svak ghosting i trackmania. Ikke noe irriterende, men man kan merke det. I cs eller wc3 kan jeg derimot ikke se noe.

Virker også som om den har litt problemer med å skilne veldig mørke farger. Ellers er de klare og fine, men jeg er absolutt ikke noen fotoekspert elns, så ta uttalelsene mine med en klype salt.

Skrevet (endret)

? Sjekk om du har råd til å kjøpe en nec 1760 til 4000,- hos netshop nå. Knallskjerm!! Det er den alle gamere bruker som har 17" lcd.

Endret av ketle
Skrevet

Er også fornøyd med min, men jeg kjøpte den ikke for å spille, så det har jeg heller ikke testet.

Den var litt lys-sterk med fabrikk instillingene, men etter et par runder kalibrering med medfølgende programmer så ble den bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...