Feh Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 ganske sikker på at det bil påwne... Menne, jeg synes de kunne valgt å ha med flere spennende biler, ikke bare de bilene som er aller mest uber svett tuna i verden, men som alikevel er ganske populære (å si at de skal ta med volvo 240 blir litt drøyt...) Savner: BMW M3 Mercedes SLK Nissan Primera Opel Calibra Peugeot 106 RallyE Honda CRX (denne vet jeg kommer i Juiced) Honda NSX for å nevne noen...
ebso86 Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 jeg har prøvd demoen til juiced og er ikke så utrolig imponert i grunn. Bilene med bakhjulstrekk skulle vise seg å være ganske så umulig å kjøre fort med, dette resulterte bare i at man spant ut av løpet. men litt realisme er alltid bra, men en mellomting av dette og arcade-følelsen i nfsu hadde vært noe. gleder meg til juiced, det ser ut som det kommer et par spennende moduser og slikt.
Feh Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Lasta ned demoen på nytt nå og fikk det til å funke... Synes det virket ganske lovende, man måtte faktisk kunne litt om hvordan en bil oppfører seg... i motsetning til nfsu, hvor det er bare å holde klampen i bånn 80% av spillet, og bare svinge som fan... Fikk faktisk litt WRC følelse? Nå går vi fryktelig offtopic her da, menmen Det som virker fantastisk fett i Juiced, er at det for det første er 48(!) biler å velge mellom, og jeg så en video av der man tuna/styla bilen, og det så sinnsykt smooth ut! NFSU blir liksom litt for platt og overfladisk, håper dette blir til det bedre i 2'ern!!!
lenny^^ Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 YEAH, Gleder meg heilt sjukt!! 1. var drit bra! Og 2. bare måå ver bra!!!!
Aasgaard Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 dere kan jo diskutere videre på [fjernet av moderator] , (jeg må bare få fikset forumet først) Evt. fortsette her... Jeg vet hva jeg velger.. Reklame er dessuten ikke godtatt.
Sigga Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Håper jo det blir bedre enn 1'ern sjølsagt... Men også mer realistisk.
Djevlen Skrevet 28. september 2004 Forfatter Skrevet 28. september 2004 (endret) Håper jo det blir bedre enn 1'ern sjølsagt... Men også mer realistisk. Blir nok garantert bedre enn Need for Speed Underground 1 ja :!: Og de skal også satse mer på realisme. Blant annet når det gjelder tuning av bilene. Om gatene fortsatt er blitt blankpolert vet jeg inget om Endret 28. september 2004 av Djevlen
Gromle Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Håper jo det blir bedre enn 1'ern sjølsagt... Men også mer realistisk. Blir nok garantert bedre enn Need for Speed Underground 1 ja :!: Det skal nå ikke mye for å klare det
laserskriver Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 fy faan kor æ glede mæ te dette spillet!!! edit:100 inlegg
ebso86 Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Noen som kan linke til demoen? hvilken demo?
tommmy Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 tror han mente nfsu2? men det er vell ikke gitt ut noen demo, bare på burnout tre på ps2?
razh0r Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Har ikke kommet noe PC-demo ennå! Man kan kjøpe Burnout 3 som visstnok skal være et bra spill, og prøve demoen!
Luchy Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 det blir nye lakeringer, bedre utvalg av biler. les game reactor eller gå til www.gamereactor.no
Zemeckis Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Håper bare et EA har blitt kvitt laggen på PS2. Utrolig irriterende om man ikke kjører i "førsteperson"
Windoge Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Av NFSU2 forventer jeg: - Utallige flere baner en forgjengeren hadde å tilby. - Bedre grafikk seffølgelig. - Og flere muligheter til bilstyling.
LordSnapp__ Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Det blir knall Gleder meg til 19 November
Zemeckis Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 å si at de skal ta med volvo 240 blir litt drøyt... Skal de kanskje ta me Volvo 240? Hvor digg om de gjør det. Elsker 240
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå