Gå til innhold

FW16 til s65?

thejokerno

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske at en fw-oppgradering kunne fixe så ikke kameraet tok bildet 2 sekunder etter man har trykket på knappen for å ta bildet...

Skrevet
FW16 skal komme strax, i følge molna!

Lasta den ned idag jeg! Men bare Engelsk ver. Så jeg har ikke turt å lagt den inn enda. Tror den ihvertefall skal gjøre telefonen raskere.

Thompzen: Søk på nettet! :)

Skrevet

siemens-mobile.com

Eneste stedet det er low å legge ut FW på og eneste stedet man bør laste ned fra. Ulovlig FW har tidligere inneholdt virus, så er man klok venter man til den offisielle versjonen kommer (da beholder man også garantien).

Skrevet
URL ?

Har ikke url'en. Søkte etter den på nettet. google tror jeg. Var en cz. side. Men som molna skriver: Ulovlig FW har tidligere inneholdt virus, så er man klok venter man til den offisielle versjonen kommer (da beholder man også garantien).

Så er det vel kanskje greit å vente.. Ville egentlig bare vite om noen visste hva den gjorde jeg.

Skrevet
Må man kopiere over alt før man bytter fw, eller kan man bare legge inn, og alt blir der?

kopiere over alt? Som SW å sånn mener du? Er bare å legge over ny FW! :) Ikke noe som blir borte, utenom feil.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...