Gå til innhold

Bør jeg kjøpe The Sims 2?


Anbefalte innlegg

Har gått gjennom forumet en del, og har fremdeles ikke kommet fram til om jeg skal kjøpe The Sims 2 eller ikke.

 

Hadde vært flott om mest mulig folk som har prøvd The Sims 2 kunne skrevet om de synes jeg burde kjøpe det eller ikke, og gjerne en liten forklaring på hvorfor eller hvorfor ikke...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har gått gjennom forumet en del, og har fremdeles ikke kommet fram til om jeg skal kjøpe The Sims 2 eller ikke.

 

Hadde vært flott om mest mulig folk som har prøvd The Sims 2 kunne skrevet om de synes jeg burde kjøpe det eller ikke, og gjerne en liten forklaring på hvorfor eller hvorfor ikke...

Det letteste ville nok være om du leste Gamer.no's omtale

 

eller VG's omtale.

 

Jeg vil nå si at hvis du likte The Sims, liker du garantert The Sims 2 :yes:

Lenke til kommentar

en kammis lasta det ned og brennte til meg... har såvidt testa det i 1 time... i går... det ble med den 1 timen, så avinstallerte jeg det...

 

Tipper at hvis man er en slik type som liker å sette seg inn i andres personlighet så er det vel moro... men for meg ble det rett og slett for kjedelig... I dag kjøpte jeg heller HEROES OF MIGHT AND MAGIC 3 COMPLETE (Heroes 3 + Armageddons blade og Shadow of death expansion pack) (offtopic :D) det er mye mer moro :)

Lenke til kommentar

Jeg har aldri spilt sims. Verken 1 eller 2, men jeg har alltid hatt lyst til å prøve. Greit å ha et spill som du ikke må være rask eller skyte som bare f... hele tiden. Men jeg synes det ser så innmari avansert ut. Har null tålmodighet når det gjelder å sette meg inn i nye spill. De må være slik at hvem som helst kan sette seg ned å spille med minst mulig kunnskap og med enkle og forståelige menyer.

 

Spørsmålet mitt til dere som har spilt sims er om det er vanskelig for en nybegynner å sette seg inn i? Blir simmene gravide før de får unger, eller bare popper de frem etterhvert? Hvor fort går utviklingen av ting? Er det kun en person du "styrer" eller flere samtidig?

 

Litt offtopic kanskje, men regner med at det er flere som spiller sims som leser denne tråden, og hvis dere klarer og overtale meg til å kjøpe det skal jeg legge inn min erfaring etterhvert. ;)

 

Leste forresten på gamer.no at det ikke ville fungere på systemet hvis du har installert programmer som Nero pga en kopisperre??! Hvis jeg kjøper det og det ikke fungerer pga det så legger jeg inn en bombetrussel!!! Sånt provoserer meg enormt!! :mad:

Endret av d0berman1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...