Gå til innhold

Skille seg ut fra mengden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-13 01:11, t-paul skrev:

Er det noen Microsoft + x86 brukere (desertører) her som har gått over til å bruke Mac-platform?


Tvilsomt at noen har klart det vellykket...

 

Quote:


Hva var positivt/negativt?


Og dermed kun negative :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-13 08:49, C. Alshus skrev:

Sikkert noen "skaphomser" her på forumet. Eller folk som bruker begge deler.


Da jeg begynte på Macdesign i høst, hadde jeg aldri vært borte i en Mac, men likte den med en gang.


Nå liker jeg Mac myyye bedre enn PC.



 

hvor seriøs tone da?

det praktiske og funskjonelle, eller det estetiske og homoseksuelle?

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det alle mac brukere som driver med sånn stille rektrutering. Kan ikke dere bare bli fornøyd med de pene maskinene deres og la oss "vanlige" windows mennesker være i fred? Hvorfor skal alt i verden være så javli enkelt. Jeg liker å mekke på maskina mi, borre hull i kabinettet og plane å bruke flere tusen på nytt utstyr og vannkjøling.

 

En dum topic om du spør meg, ta heller og diskuter mac temaer på en mac forum.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-13 11:07, pine skrev:

Er det bare meg eller er det alle mac brukere som driver med sånn stille rektrutering. Kan ikke dere bare bli fornøyd med de pene maskinene deres og la oss "vanlige" windows mennesker være i fred? Hvorfor skal alt i verden være så javli enkelt. Jeg liker å mekke på maskina mi, borre hull i kabinettet og plane å bruke flere tusen på nytt utstyr og vannkjøling.


En dum topic om du spør meg, ta heller og diskuter mac temaer på en mac forum.


 

 

Er dette et Microsoft x86 forum?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-13 11:19, pine skrev:

Nei, men heller er det ikke en mac forum. Og det dere to driver med er veldig irriterende og har blitt gjørt tusenvis av ganger før. Det er en slitt tema.


 

 

Slutt å kom inn på tråden, så slipper du å irritere deg?

Lenke til kommentar

nei...det har du helt rett i ...

men du og C.A har lagt til rette for hets da;

 

x86 --> Mac er desertører og skaphomser?

;viser din tillit til beslutningstakeren, ikke sant?

 

kjempebra at du etterlyser positiv/negativ tilbakemelding, det er faktisk interessant.

Skal prøve å komme med konstruktiv kritikk hvis dama kommer inn på Arkitektskolen i Kjøben i løpet av uka, for da må jeg sikkert investere i en PowerBook til henne, og begi meg ut på tilnærmet ukjent territorium.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-13 11:22, Civilix skrev:

liten rettelse her...det er ikke mac homofile bruker.....

Mac er for folk som går på tegning, form og farger...


 

klarer ikke la denne ironiske godbitten ligge i fred....

 

<quote er ikke identisk, noe av meldingen er slettet>

Lenke til kommentar

hmmm

Tenkte jeg skulle ta fram et expempel!

 

Jobber i et firma med 70-80 ansatte. Parken består av ca. 50/50 pc - mac. Vi er to på support - jeg supporterer PC-brukerene og min kollega Mac-brukere... Skal si hvem som har mest her å gjøre, det er meg det ja!

 

Da jeg begynnte å jobbe her var jeg seff veldig oppesen og hatet Mac, men i alle diskusjoner vant Mac-freaken overlegent! Det eneste som er så kjipt er at det er så mye fordommer mot Mac-generellt, og at det derfor blir utviklet mindre til dem. Hadde folk bare fått opp øynene litt - kanskje tatt en titt på den nye I-macen på http://www.apple.com - Tenk å ha en sånn i stua! :-0 Nei... PC'en råder fortsatt, men fy og f. så mye råere MAC er egentlig!

 

Jokke

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-13 11:26, jokke20 skrev:

hmmm

Tenkte jeg skulle ta fram et expempel!


Jobber i et firma med 70-80 ansatte. Parken består av ca. 50/50 pc - mac. Vi er to på support - jeg supporterer PC-brukerene og min kollega Mac-brukere... Skal si hvem som har mest her å gjøre, det er meg det ja!


Da jeg begynnte å jobbe her var jeg seff veldig oppesen og hatet Mac, men i alle diskusjoner vant Mac-freaken overlegent! Det eneste som er så kjipt er at det er så mye fordommer mot Mac-generellt, og at det derfor blir utviklet mindre til dem. Hadde folk bare fått opp øynene litt - kanskje tatt en titt på den nye I-macen på
- Tenk å ha en sånn i stua! :-0 Nei... PC'en råder fortsatt, men fy og f. så mye råere MAC er egentlig!


Jokke


 

 

Det kom vel egentlig ikke som en overraskelse hvem som har mest å gjøre, hehe *flirfull*

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hva som er så galt med Mac? Jeg bruker selv PC, og er litt skeptisk til hvordan det skal bli å bruke mus med en knapp. Men man venner seg sikkert til det.

Mac er jo og overlegent bedre i ytelse i forhold til PC, men det er færre spill. Med andre ord er ikke Mac en maskin for spillfreaker.

Lurte på om jeg skulle lære meg linux, men tror jeg holder meg på bilde- filmredigering i Winda$$ :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...