Gå til innhold

About:blank //ferdig...


Anbefalte innlegg

Går rett på sak her:

 

Har i den siste tiden lekt med tanken å bygge et eget kabinett slik at jeg kan få sakene slik jeg vil ha dem.

Mitt nåværende kabinett holder rett og slett ikke mål lenger, (min egen feil selvsagt) da jeg har satt utseende foran praktisk bruk. Mitt nåværende kabinett kan beskues her.

Satser på at mitt minimale arsenal av verktøy ikke hemmer byggingen på noen måte.

Har ihvertfall Dremel og håndsag. :)

Legger også til at jeg vil ha et kabinett som er så stilrent som mulig.

 

Planene:

 

Tar sikte på å lage et funksjonellt kabinett som kan være muse-stille hvis jeg ønsker det, og kaldt når jeg spiller/klokker.

Har tenkt og dele kabinettet i to adskillte deler, der den nederste vil inneholde Vannkjølingen, samt HDD'ene mine. Forhåpentligvis vil dette skape optimale forhold med tanke på varme. Noen som har formeninger om dette?

 

Kabinettet vil få en ramme av tre, da jeg ikke har mulighet til sveising/andre metoder.

Har enda ikke bestemt meg for kledning, men har ett par reklame-skilt liggende her som jeg fant utenfor "nær-butikken" som jeg kanskje kommer til å bruke.

Kan hende jeg monterer hjul på dette kabinettet, slik som jeg har gjort med det gamle.

 

Slik vil kabinettet se ut:

sketchup1.gif

 

sketchup2.gif

 

Sett fra siden:

kab-dtl.gif

Mål:52x21x47cm (HxBxD)

 

 

Så hva tror dere? :)

 

edit: rettet småfeil o.l.

Endret av suzze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kabinettet vil få en ramme av tre, da jeg ikke har mulighet til sveising/andre metoder.

Har enda ikke bestemt meg for kledning, men har ett par reklame-skilt liggende her som jeg fant utenfor "nær-butikken" som jeg kanskje kommer til å bruke.

Kan hende jeg monterer hjul på dette kabinettet, slik som jeg har gjort med det gamle.

;)

Lenke til kommentar
Kabinettet vil få en ramme av tre, da jeg ikke har mulighet til sveising/andre metoder.

Har enda ikke bestemt meg for kledning, men har ett par reklame-skilt liggende her som jeg fant utenfor "nær-butikken" som jeg kanskje kommer til å bruke.

Kan hende jeg monterer hjul på dette kabinettet, slik som jeg har gjort med det gamle.

;)

hæ?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei igjen.

Prosjektet gikk åpenbart, som dere ser, i vasken for 3 mnd siden.

Ble rett og slett litt for mye styr akkurat da, så tidspunktet var ytterst dårlig timet..

Nå har jeg imidlertidig fullført kabinettet 'on my own', og utseende ble ganske annerledes enn først planlagt. Finnishen er dog den samme. :)

---

Nå er dette strengt tatt ikke lengre en Worklogg, men jeg poster likevel sluttresultatet her og så får en Moderator stenge denne hvis han/hun finner det for godt.

 

Home-FTP'en min er bare rot for tiden,

så jeg måtte bruke Imageshack denne gangen:

1141413img0rc.th.jpg 1141415img7jx.th.jpg

 

1: http://img158.exs.cx/img158/5660/1141413img0rc.jpg

2: http://img158.exs.cx/img158/8109/1141415img7jx.jpg

 

Trykk heller på linkene for å forstørre bildene, ble altfor komprimert med all reklamen på Imageshack. ^^

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...