Desdichado Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Dette er egentlig noe jeg ikke har brydd meg så mye om før, men jeg fikk i dag tilsendt en film av en kamerat. Filmen er fra World Of Warcraft og det utrykket jeg satt med i ansiktet mens den rullet over skjermen kan vanskleig beskrives. Anbefaler alle som har ett snev av interesse for hvilke muligheter som faktisk ligger i spill, rent bortsett fra å spille de, å se denne lille snutten her. Dwarves can't dance! Har noen flere, lignende filmer (og da tenker jeg ikke på ett opptak av deg som plaffer ned noen noob's i CS) så må dere gjerne poste de her. Tenk hvor kult det kunne blitt med alle de "special moves" man har i Söldner - Secret Wars...
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Ja har Blizzard noengang skuffet? NEI!!!
Co[]V[]bster Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Ja har Blizzard noengang skuffet? NEI!!! Jo, den dagen de begynte på starcraft: ghost....
Mushaboom Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Ja har Blizzard noengang skuffet? NEI!!! De skuffet meg med WarCraft 3.. Endret 24. oktober 2004 av suzze
Hermans Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Ganske kult med spillfilmer. Har sett flere cs og dod spillfilmer, konge Har faktisk laget spillfilm til cs som et skoleprosjekt en gang , var konge , brukte de_rock banen.. hehe
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Jaja, Starcrat Ghost er jeg vel enig i. Har vel ingen interesse av et 3rd person plattform spill jeg heller. Har ikke spilt det - men det interesserer meg ikke engang. Er det forresten ute? Gidder ikke sjekke det heller! Men BORTSTETT fra det da. Endret 24. oktober 2004 av SkyMarshall
Balle Klorin Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Hvordan kan et spill som ikke er kommet ut, skuffe ?
MemorY Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=142057 En film som er lagd med desert combat. Den heter navy seals og er den beste spillfilmen jeg noen gang har sett.
eught Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Battlefield 1942-filmen "Hero", laget av klanen Northern Brigade. Den kan lastes ned her. Endret 24. oktober 2004 av eught
Rafael Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Husker også det var en Quake 3 fragmovie med dansende Rangers på slutten av filmen. Det var ganske vittig
Co[]V[]bster Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Hvordan kan et spill som ikke er kommet ut, skuffe ? Jeg er ikke skuffet over selve spillet, men jeg er skuffet over at de i det hele tatt lager det.. Det var så mye annet jeg heller ville at de skulle lage. For eksempel: Starcraft 2, Diablo 3, Warcraft 4 osv, i steden for å sløse tiden på ett spill som i min mening er ett meningsløst ps2 pengesløs. Derfor var jeg skuffet.
Darth Kjell Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 V[]bster' date='24/10/2004 : 10:22'] Ja har Blizzard noengang skuffet? NEI!!! Jo, den dagen de begynte på starcraft: ghost.... Har du prøvd Ghost? Rart folk kan uttale seg om slikt før de har prøvd spillet.
Ayanez Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Det er ikke akkurat så vanskelig å se at det kommer til å suge :|
Gjest medlem-19530 Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 red vs blue season 1 og 2 nå det er bra film det. har season 2 på dvd
Vrengtpolvott Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Dette er egentlig noe jeg ikke har brydd meg så mye om før, men jeg fikk i dag tilsendt en film av en kamerat. Filmen er fra World Of Warcraft og det utrykket jeg satt med i ansiktet mens den rullet over skjermen kan vanskleig beskrives. Anbefaler alle som har ett snev av interesse for hvilke muligheter som faktisk ligger i spill, rent bortsett fra å spille de, å se denne lille snutten her. Dwarves can't dance! Har noen flere, lignende filmer (og da tenker jeg ikke på ett opptak av deg som plaffer ned noen noob's i CS) så må dere gjerne poste de her. Tenk hvor kult det kunne blitt med alle de "special moves" man har i Söldner - Secret Wars... Hahah! den var drit fet! :!: Viste ikke at orcer hadde slikt fotarbeid :!:
Balle Klorin Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg synes sc:Ghost ser ut til å bli et bra spill, mye fordi jeg er glad de prøver ut andre områder enn rts osv. Nå skal det sies at jeg er fan av både mgs serien og splinter cell.
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Ja for all del - kan jo hende det faktisk er bra. De har jo alle forutsetninger for å gjenskape et kjemebra univers. MEN - jeg er ikke så begeistret for selve konseptet. Som en over her sa, Starcraft 2 eller Warcraft 4 ville falt mer i smak. De er jo briliante på RTS - why change something that works?
Darth Kjell Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 V[]bster' date='24/10/2004 : 16:26'] Hvordan kan et spill som ikke er kommet ut, skuffe ? Jeg er ikke skuffet over selve spillet, men jeg er skuffet over at de i det hele tatt lager det.. Det var så mye annet jeg heller ville at de skulle lage. For eksempel: Starcraft 2, Diablo 3, Warcraft 4 osv, i steden for å sløse tiden på ett spill som i min mening er ett meningsløst ps2 pengesløs. Derfor var jeg skuffet. Nå er det ikke Blizzard som lager Ghost, er det? Jeg tror de bare overser prosjektet. Blizzard driver nå på med to spill som de ikke har avslørt. Det har hele tiden tre spill i produksjon selv.
SkyMarshall Arts Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Q: Will there be a StarCraft II? When?A: Although we have not made any announcements and do not have a development or release timeline, we do fully intend to revisit the world of StarCraft on PC at some point in the future. Starcraft 2 - grundig forklaring for de som lurer Starcraft: Ghost derimot er delvis produsert av Nihilistic Software, Inc. - men nå er det Blizzard selv som finpusser det. Uansett - Stacraft 2 (RTS) kan ikke feile. Det er vel mitt aller største spillønske tror jeg.
Darth Kjell Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Q: Will there be a StarCraft II? When?A: Although we have not made any announcements and do not have a development or release timeline, we do fully intend to revisit the world of StarCraft on PC at some point in the future. Starcraft 2 - grundig forklaring for de som lurer Starcraft: Ghost derimot er delvis produsert av Nihilistic Software, Inc. - men nå er det Blizzard selv som finpusser det. Uansett - Stacraft 2 (RTS) kan ikke feile. Det er vel mitt aller største spillønske tror jeg. Du har delvis rett. Nihilistic jobber ikke lengre med Ghost, Blizzard var ikke fornøyd med det de leverte tror jeg. Nå er det Swinging Ape Studios som lager Ghost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå