Gå til innhold

Spillfilmer - ja takk, gjerne det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er egentlig noe jeg ikke har brydd meg så mye om før, men jeg fikk i dag tilsendt en film av en kamerat. Filmen er fra World Of Warcraft og det utrykket jeg satt med i ansiktet mens den rullet over skjermen kan vanskleig beskrives.

Anbefaler alle som har ett snev av interesse for hvilke muligheter som faktisk ligger i spill, rent bortsett fra å spille de, å se denne lille snutten her.

Dwarves can't dance!

Har noen flere, lignende filmer (og da tenker jeg ikke på ett opptak av deg som plaffer ned noen noob's i CS) så må dere gjerne poste de her.

Tenk hvor kult det kunne blitt med alle de "special moves" man har i Söldner - Secret Wars... :thumbup:

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske kult med spillfilmer. Har sett flere cs og dod spillfilmer, konge :D

Har faktisk laget spillfilm til cs som et skoleprosjekt en gang , var konge , brukte de_rock banen.. hehe :D

Skrevet (endret)

Jaja, Starcrat Ghost er jeg vel enig i.

Har vel ingen interesse av et 3rd person plattform spill jeg heller.

Har ikke spilt det - men det interesserer meg ikke engang.

Er det forresten ute? Gidder ikke sjekke det heller!

Men BORTSTETT fra det da. :thumbup:

Endret av SkyMarshall
Skrevet
Hvordan kan et spill som ikke er kommet ut, skuffe ?

Jeg er ikke skuffet over selve spillet, men jeg er skuffet over at de i det hele tatt lager det.. Det var så mye annet jeg heller ville at de skulle lage. For eksempel: Starcraft 2, Diablo 3, Warcraft 4 osv, i steden for å sløse tiden på ett spill som i min mening er ett meningsløst ps2 pengesløs.

Derfor var jeg skuffet.

Skrevet
V[]bster' date='24/10/2004 : 10:22']
Ja har Blizzard noengang skuffet?

NEI!!!

Jo, den dagen de begynte på starcraft: ghost.... :cry:

Har du prøvd Ghost?

Rart folk kan uttale seg om slikt før de har prøvd spillet.

Gjest medlem-19530
Skrevet

red vs blue season 1 og 2 :w00t: nå det er bra film det. har season 2 på dvd :w00t:

Skrevet
Dette er egentlig noe jeg ikke har brydd meg så mye om før, men jeg fikk i dag tilsendt en film av en kamerat. Filmen er fra World Of Warcraft og det utrykket jeg satt med i ansiktet mens den rullet over skjermen kan vanskleig beskrives.

Anbefaler alle som har ett snev av interesse for hvilke muligheter som faktisk ligger i spill, rent bortsett fra å spille de, å se denne lille snutten her.

Dwarves can't dance!

Har noen flere, lignende filmer (og da tenker jeg ikke på ett opptak av deg som plaffer ned noen noob's i CS) så må dere gjerne poste de her.

Tenk hvor kult det kunne blitt med alle de "special moves" man har i Söldner - Secret Wars... :thumbup:

Hahah! den var drit fet! :!:

Viste ikke at orcer hadde slikt fotarbeid :!:

Skrevet

Jeg synes sc:Ghost ser ut til å bli et bra spill, mye fordi jeg er glad de prøver ut andre områder enn rts osv.

Nå skal det sies at jeg er fan av både mgs serien og splinter cell.

Skrevet

Ja for all del - kan jo hende det faktisk er bra.

De har jo alle forutsetninger for å gjenskape et kjemebra univers.

MEN - jeg er ikke så begeistret for selve konseptet.

Som en over her sa, Starcraft 2 eller Warcraft 4 ville falt mer i smak.

De er jo briliante på RTS - why change something that works?

Skrevet
V[]bster' date='24/10/2004 : 16:26']
Hvordan kan et spill som ikke er kommet ut, skuffe ?

Jeg er ikke skuffet over selve spillet, men jeg er skuffet over at de i det hele tatt lager det.. Det var så mye annet jeg heller ville at de skulle lage. For eksempel: Starcraft 2, Diablo 3, Warcraft 4 osv, i steden for å sløse tiden på ett spill som i min mening er ett meningsløst ps2 pengesløs.

Derfor var jeg skuffet.

Nå er det ikke Blizzard som lager Ghost, er det? Jeg tror de bare overser prosjektet.

Blizzard driver nå på med to spill som de ikke har avslørt. Det har hele tiden tre spill i produksjon selv.

Skrevet
Q: Will there be a StarCraft II? When?

A: Although we have not made any announcements and do not have a development or release timeline, we do fully intend to revisit the world of StarCraft on PC at some point in the future.

Starcraft 2 - grundig forklaring for de som lurer

Starcraft: Ghost derimot er delvis produsert av Nihilistic Software, Inc. - men nå er det Blizzard selv som finpusser det.

Uansett - Stacraft 2 (RTS) kan ikke feile.

Det er vel mitt aller største spillønske tror jeg.

Skrevet
Q: Will there be a StarCraft II? When?

A: Although we have not made any announcements and do not have a development or release timeline, we do fully intend to revisit the world of StarCraft on PC at some point in the future.

Starcraft 2 - grundig forklaring for de som lurer

Starcraft: Ghost derimot er delvis produsert av Nihilistic Software, Inc. - men nå er det Blizzard selv som finpusser det.

Uansett - Stacraft 2 (RTS) kan ikke feile.

Det er vel mitt aller største spillønske tror jeg.

Du har delvis rett. Nihilistic jobber ikke lengre med Ghost, Blizzard var ikke fornøyd med det de leverte tror jeg. Nå er det Swinging Ape Studios som lager Ghost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...