Gå til innhold

Import av Tygon /Cl.Flex slange 1/2 pris! mld. på!


Anbefalte innlegg

OK, har nå gått så grundig lei netconnections labre service, og lagerhold. Dessuten er prisene mildt sagt horrible.

 

Derfor vil jeg gå igang med følgende:

 

Jeg vil få med dere på import av dangerden sine tygon/clearflex slanger. Måten vi kan gjøre dette på er svært enkel:

 

Meld dere på her i tråden og send meg en PM samtidig.

 

Opplys navn, kontakt info (mob. email, etc). samt hvor mange meter du ønsker.

 

Varene som vil bestilles er:

 

ClearFlex 3/8" slange. Pris: 45,- pr. meter. Dette er halv pris av netconnection.no!

 

Tygon R-3603 3/8" slange. Pris: 65,- pr. meter Dette er og halv pris av netconnection.no!

 

I tillegg kan det samtidig bestilles andre DangerDen produkter. Disse requestes pr. PM, og du/dere får pris.

 

Poenget med dette er at det finnes pr. i dag ingen gode vannkjølingsslanger i norge, bortsett fra hos netconnection, men deres leveringsrutiner og priser er uakseptable!

 

Derfor håper jeg at dere er villige til å støtte opp om dette, og "joine in".

 

NB! Jeg er ikke her for å lure noen. Jeg opererer med fullt navn i nick, og vil gi dere nødvendig kontakt info om meg selv. dvs. både privat tlf. og mobil tlf.

 

Prisene er ikke beregnet til å gi meg noen særlig fortjeneste, men for å dekke frakt + toll blir de slik. Dette er dog ikke upriser! :nei:

 

Pengene må betales til meg på konto 2324.xx.xx430, men send PM først så får du fullt konto nr. osv.

 

Regner med at jeg setter bestilling en gang pr. 7 eller 10 dag. Kommer an på etterspørsel.....

 

Hadde vært kjekt om en moderator kunne satt denne til sticky dersom det er stemning for det!

 

Mvh Jon Anders Feet

 

P.S. Både ClearFlex og Tygon slanger på 3/8" ID går utenpå nippler på 1/2"

 

Begge er svært myke, men tygon er noe bedre.

 

Ønskes mer info kan jeg kontaktes på:

 

[email protected]

Tlf: 48031323

Tlf 32075505 (hjemmetelefon, men ring helst mobil tlf)

 

Til informasjon bor jeg på Gol i Hallingdal. ca. midt i norges land :yes:

 

 

Som sagt, håper vi kan få til dette. Eneste grunnen til at jeg ikke bestiller kun for meg selv er at det da blir for mye i frakt. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Biter meg merke i at du sier "Poenget med dette er at det finnes pr. i dag ingen gode vannkjølingsslanger i norge"

 

Dette er jo langt fra riktig. Det finnes flere webshops som kan tilby (mer eller mindre) gode slanger.

I tillegg vil jeg ikke unnlate å nevne "top of the line"; Silikonslanger. Disse er riktignok atskillig dyrere, men varer nærmest evig.

Slike slanger får du kjøpt hos Gummi AS K.Lund, som har filialer flere steder i landet. Og tar jeg ikke mye feil, så tror jeg at TESS også kan levere slike.

 

Kan forstå at du er litt frustrert, men synes kanskje at du går over bekken etter vann?

Lenke til kommentar

Vel, man MÅ vel ikke handle slanger på en web-shop?

Ellers så har jeg vel tidligere latt det skinne igjennom at jeg sjøl har lite til overs for PVC-slanger. Men det er nå meg, og min oppfatning av hva som er best og verst, i forhold til silikonslanger.

---

I disse dager har jeg imidlertid fått i hende noen (PVC?)-slanger fra en nystartet web-shop, og jeg må umiddelbart si at jeg er posistivt overrasket over disse.

De er overraskende myke og transparente i forhold til de silikonslangene jeg sverger til.

det KAN hende at dette er "ordinære" Kuriyama / Tygon-slanger, det kan jeg dessverre ikke bekrefte her og nå.

Slangene ser uansett lovende ut, i den forstand som at de som sagt er svært myke, og ganske tykkveggede. 3mm vegger borger jo også for at de kan tåle relativt krappe "svinger, uten å klappe sammen.

Kanskje disse kan være et alternativ?

Pris pr. meter kan jeg imidlertid ikke si noe om....

Lenke til kommentar

Ellers så har jeg vel tidligere latt det skinne igjennom at jeg sjøl har lite til overs for PVC-slanger. Men det er nå meg, og min oppfatning av hva som er best og verst, i forhold til silikonslanger.

---

I disse dager har jeg imidlertid fått i hende noen (PVC?)-slanger fra en nystartet web-shop, og jeg må umiddelbart si at jeg er posistivt overrasket over disse.

De er overraskende myke og transparente i forhold til de silikonslangene jeg sverger til.

det KAN hende at dette er "ordinære" Kuriyama / Tygon-slanger, det kan jeg dessverre ikke bekrefte her og nå.

Slangene ser uansett lovende ut, i den forstand som at de som sagt er svært myke, og ganske tykkveggede. 3mm vegger borger jo også for at de kan tåle relativt krappe "svinger, uten å klappe sammen.

Kanskje disse kan være et alternativ?

Vel, man MÅ vel ikke handle slanger på en web-shop?

 

Jeg bor midt i norge, på et lite sted uten noen dugende slangebutikk.....desverre......

 

 

Pris pr. meter kan jeg imidlertid ikke si noe om....

PM?

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Må ha mulighet for krappe svinger skjønner du.....derfor jeg helst skal ha tygon/clearflex......dessuten ønsker jeg noe som er gjennomsiktig.....de fleste silikonslanger er vel matte?

 

 

Vet seff at det er mulig med albuer, men ville foretrukket å slippe, da det senker flowen, og jeg har alerede nok belastning på pumpa som det er......

Lenke til kommentar

Joda, silikonslanger er halvtransparente, og ikke full så fancy å se på som PVC.

Du kan jo sende en mail til Gummi AS K.Lund og forhøre deg, kanskje de sender slanger i oppkrav?

 

Hadde jeg visst prisen på disse slangene jeg har her, så hadde jeg nok lagt den ut. :yes:

 

Mht krappe svinger, så kan du jo bruke 90graders kobberbend i stedet for albuer? De fåes også i 45grader, stikk innom en rørlegger og forhør deg. Et bend går jo i en pen bue i motsetning til en albue, som har 90graders knekk.

Strømningsmotstanden i et bend er svært liten i forhold til hva den kan være i en albue, så jeg tror ikke at du skal bekymre deg for dette!

Jeg kan jo fortelle at jeg har hele 9 stk 90graders bend i mine kjølesystemer, (+to 90graders passasjer inn og ut av GPU-blokk), og som du antakelig vet(?), oppnår jeg fortsatt meget hyggelige temperaturer både på CPU og GPU.

Se her, mht bend:

 

Vann3.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...