Croyfer Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Uansett hva dere sier, så er geForce TI 4600 120DDR et kort som holder MEGET bra når man regner med hvor gammelt og utdatert det er ! punktum
fargoth Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Ikkje klag! Eg har mx 440! Mx440 er et kongekort! Har selv hatt det lenge og var 100% fornøyd!
Djevlen Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Definitivt. Jeg gidder MoH: Pacific Assault med 10 fps. Noen som har link til noe nNvidia forum? Spilte du MoH:PA demoen på en 700MHz maskin? når det absolutte minstekrav er på 1400 MHz? Jeg er isåfall imponert!!
Cursio Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Jeg har det skjermkortet, og drar Doom3 på 800*600 på med.Det drar også Far Cry på 1200*9??...Alt på high. Vet du ikke tror på det. Jeg kjører mitt GF4 TI4200 @ TI4600 med 1024*768 medium på far cry med gjennomsnitt 30 fps. Doom 3 går ganske glatt med 1024*768 medium. Utenom akkurat når du går gjennom dører, for da må vel kortet laste inn texturene eller noe sånn?
EasyRaider Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 For å svare på det opprinnelige spørsmålet, så er det først og fremst oppløsning og teksturkvalitet du kan skru opp uten å belaste CPU. Bruk 32 bit fargedybde (hvis du har valget). Du kan også eksperimentere med anti-aliasing og anisotropic filtering, men GF4 har litt lite å rutte med her.
Bad_Mojo Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Min trege PC (700 mhz) klarer ikke å kjøre alle spill med maks instillinger. Men skjermkortet, derimot, GeForce 4 Ti 4200 128 mb har nok fortsatt nok kraft til å kjøre litt hard grafikk. Så jeg lurer på, hvilke grafikkinstillinger tar CPU og hvilke tar skjermkort? Jeg vet at hvis skjermkortet er kraftig nok, kan det ta over grafikkjobber for CPUen.Spillet jeg tenker på er vel MoHAA: Breaktrough. Masse instillinger å tukle med, ikke like masse kraft til å kjøre dem. Så hvilke instillinger kan jeg endre på uten å belaste CPU? Heisann... Utsyret ditt er ikke helt nytt, men spør du meg, og det gjør du jo så er det nok CPU'en din som er den største flaskehalsen. Har selv et gForce 4600Ti, ikke helt nytt det heller, så når jeg skulle oppgradere min pc med et begrensett budsjett valgte jeg å sattse alt på cpu og ram. Så kjøpe nytt skjermkort når man kan få noe bra noe til en litt rimeligere pris. (synes at 3000+ kroner er litt dyrt) gForce 4600Ti er et konge kort, for å være så gammelt. Jeg kjører f.eks. Dawn of War i 1280x1024 m/ high details fint. Jeg har en følelse av at view distance er noe som koster CPU'kraft mer en GPU. Kutt også ut skygger, og avanserte lys-settings. Endret 2. oktober 2004 av Bad_Mojo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå