FiGu Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Faen... Er det PC'en min, eller går dette vanvittig tregt? Kjøpte SIMS2 i går, og installerte med store forventninger. Da jeg endelig kom i gang, begynte maskinen å henge hele tiden. Selv den minste kommando (kjøpe en seng el.) tok en liten evighet. (Alt fryser i 10-15 sek før jeg kan gå videre). Det skulle ikke være noe å si på maskinens kapasitet: Prosessor Intel Pentium 4 3,0 GHz HT Minne 512 MB DDR-RAM Skjermkort GeForceFX 5600, 256 MB DDR, ViVo DVI-I Noen tips?? FiGu
FiGu Skrevet 24. september 2004 Forfatter Skrevet 24. september 2004 Spyware, virus? eeeh... Hvordan får jeg sjekket det?? :-)
tankbug Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 prøv : ad-aware (min favoritt) spyhunter spybot search & destroy pestpatrol FINDnFIX Også viktig å ha virusprogram med nye oppdateringer
Windoge Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Om problemet fortsetter med alle nye oppgraderinger og drivere bør du nok foreta en formatering.
Potetfar Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Tviler på at disse løser hele problemet, men likevel er de fine å prøve: Defragmenter disken. Diskdefragmentering ligger under Start>All Programs>Asseccories>System Tools>Disk Defragmenter. Fjern/komprimer alle unødvendige filer med Disk Cleanup som ligger under samme som Disk Defragmenter. NB! Får å få maks ut av dette, kjør Disk Cleanup før du kjører den andre. Du finner også litt XP greier under www.x-byted.tk. TCi's side.
Ongabonga Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Du kan også bare trykke Ctrl - Alt - Del og se hvilke prosesser eller om det er noen prosesser som sluker mye.
Bloody Mess Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Sims går tregt ja, utrolig tregt og kjedelig spill.
Potetfar Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Tviler på at det er noe problem med den CPUen hans...
Windoge Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Sims går tregt ja, utrolig tregt og kjedelig spill. Men nå er det ikke instillingen hannes det er noe galt med som i ditt tilfelle.
Bloody Mess Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Er ikke noe galt med innstillingene mine.
Ongabonga Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Sims går tregt ja, utrolig tregt og kjedelig spill. Men nå er det ikke instillingen hannes det er noe galt med som i ditt tilfelle. Tror han mener at hvis spillet er kjedelig så er det et tregt spill
Bluebeans Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Du har tross alt bedre pc enn meg, og her går det knirkefritt..
Blib Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Har du nyeste drivere for skjermkort, HK og alt slikt? Spesielt for skjermkortet. Funker alle andre kravstore spill normalt eller?
Tåkefyrste Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Kan garantere at en RAM oppgradering vil gjøre godt... Oppgraderte fra 512MB til 1.3GB selv her, Og Sims2 er bare ett av mange spill som går mye bedre
Jan-Inge Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Nå har jeg ett kort som kjører som sirup på 3d (Matrox Parhelia) men noen lagde en liten fix for dette. Ta backup av alle Graphics Rules.sgr filer i som ligger noen steder i TSdata eller TSbin (Ikke sikker). Last ned denne fila og overskriv alle. http://chr79.free.fr/Parhelia_sims2.zip Uansett skulle det vel ikke være noen grunn til at det går tregt for deg med det oppsettet, men det er verdt et forsøk også for andre med dårlig skjermkort som meg.
Djevlen Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Sims går tregt ja, utrolig tregt og kjedelig spill. For et fryktelig unødvendig innlegg. Selv om du selv mener pesten er artigere enn The Sims 2, er dette en unødvendig kommentar. Tror du virkelig The Sims 2 henger i 10-15 sekunder etter hver kommando? Noen liker fart og spenning, andre liker The Sims 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå