div_ Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 (endret) Nå her jeg sittet og lurt på hvordan en lager et eget hus i the sims2, helt umulig å få til. For å snakke om å fjerne eller legge til vinduer ect. Finner ingen verktøy for laging av hus,eller forstørring/forminsking av eksisterende hus ehh så en post lengre nede...men alikevell noen andre forslag? Endret 23. september 2004 av div_
PoWerFeeD Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Kjøp spillet så funker dette helt fint. Jeg eier det. Har en kammerat som lasta det ned fra internett. Han kunne ikkje bygge eller forandre på byggninger.
the_ruthless Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 ...eventuelt at du bruker tutorial'en.
Laserlasse Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Med fare for å være litt frekk her... Enten har du en original versjon, eller så er du rett og slett komplett inkompetent Bruk tutorial og les manualen, å bygge / endre hus i sims2 er krever ikke akkurat doktorgrad i arkitektur..
div_ Skrevet 24. september 2004 Forfatter Skrevet 24. september 2004 cetram, bygge kanppen VIRKER IKKE!...hehehe:-p Ok jeg fant en "no cd" fil på en side, bytta den ut med den "ekte".....Dette gjorde altå at spiilet ikke virker på bygginga. Huff huff huff. Gjorde det samme med Doom3.Har orginal, bytta ut startfila med en "modifisert" Dette er ikke en pirat, men lovlig kjøpt versjon..At den fila skal kødde så mye visste jeg ikke. Får bare installere på nytt og kjøre med cd i da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå