Gå til innhold

Får man gratis Mozilla Firefox?


Håvard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lenge siden jeg har prøvd Firefox nå, men jeg må si at det virker som den har kommet langt! Virker helt genial. Hentet noen extensions så ble det saker, ja!

 

Men, er det noen som vet hvordan jeg får alle vinduene i ett? At den ikke åpner flere windows vinduer, men åpner alle inni den ene, sånn som Opera. Jeg hentet en extension for det også, men det fungerte dårlig.

Lenke til kommentar

Alt det er jo vel og bra, men om man klikker linker som skal sprette opp i nytt vindu så fyrer Firefox opp et helt nytt windows vidu, og det er litt irriterende. Opera har alt i ett liksom. Med Firefox så lukker man hele programmet om man vil lukke vinduet :(

 

Men, men, får prøve å lære meg til disse småtingene. Virker som sagt helt kanon ellers

Lenke til kommentar
slipper firefox inn mindre ormer og lignende?

i så fall bytter jeg i kveld :yes:

Så du VIL har ormer??

 

(skjønte hva du mente, så her er svaret:)

 

Firefox er MYE mindre mottakelig for ormer og denslags, men dette skyldes først og fremst at ormene blir laget for å trenge gjennom sikkerhetshull i IExplore. Men sånn som ståa er nå, er du tryggere med noe annet enn IExplore....

 

Når det er sagt, så er det sånn at hvis man er noenlunde oppegående og ikke trykker på alt som spretter opp i trynet på en, kan man fint bruke I-explorer også...

Lenke til kommentar
For dere som er i skiftemodus vil jeg også anbefale å prøve Maxthon. Rask, smidig og kanonbra. :)

 

-KJ

...og ikke minst basert på IE, så man får alle sikkerhetshullene, og den dårlige rendringsmotoren med på kjøpet.

 

Firefox er ikke bare gratis, den er fri, som i fri programvare. Extensions som adblock, tabbrowser-extension og compact menu er geniale.

Lenke til kommentar
Lenge siden jeg har prøvd Firefox nå, men jeg må si at det virker som den har kommet langt! Virker helt genial. Hentet noen extensions så ble det saker, ja!

 

Men, er det noen som vet hvordan jeg får alle vinduene i ett? At den ikke åpner flere windows vinduer, men åpner alle inni den ene, sånn som Opera. Jeg hentet en extension for det også, men det fungerte dårlig.

Tabbrowser-extension er genial, men er dessverre ikke kompitabel med 1.0 ennå.

Lenke til kommentar
For dere som er i skiftemodus vil jeg også anbefale å prøve Maxthon. Rask, smidig og kanonbra. :)

 

-KJ

...og ikke minst basert på IE, så man får alle sikkerhetshullene, og den dårlige rendringsmotoren med på kjøpet.

 

Firefox er ikke bare gratis, den er fri, som i fri programvare. Extensions som adblock, tabbrowser-extension og compact menu er geniale.

Men i motsetnign til Firefox ser ikke websider ut som et dass med Maxthor

 

Dessuten er sikkerheten kraftig forbedret.....

Lenke til kommentar
Alt det er jo vel og bra, men om man klikker linker som skal sprette opp i nytt vindu så fyrer Firefox opp et helt nytt windows vidu, og det er litt irriterende. Opera har alt i ett liksom. Med Firefox så lukker man hele programmet om man vil lukke vinduet :(

 

Men, men, får prøve å lære meg til disse småtingene. Virker som sagt helt kanon ellers

Last ned extensionen Single Window,

 

http://update.mozilla.org/extensions/morei...ox&id=50&vid=53

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...