Gå til innhold

Forslag til god piratspill?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har leite frem og tilbake i butikkene etter et godt spill der jeg kan være havets skrekk med pirater... Men så er det å finne det rette! Er det noen som har forslag?

Endret av Njål1989
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og "PVK" moden går ut på hva?

Å være sjørøver vel.. :p

PVK = Pirates, Vikings, Knights...

altså... du kan blandt annet være sjørøver...

ellers er det en HL mod som heter "Argh! the pirates strike back" som er ganske morsom...

Skrevet

Let, finn og last ned Amiga Emulator + Pirates! Amiga-versjonen av det originale Sid Meier's Pirates! er den beste, og spillet er det mest geniale pirat-spillet som har blitt laget til dags dato.

Eneste spillet jeg kan håper på kan forbigå det er.... Sid Meier's Pirates! Nye versjonen altså :)

Skrevet

Sid Meier's Pirates! (det gamle) er egentlig det eneste spillet der jeg har fått "pirat-følelsen" bortsett fra Monkey Island-spillene. Alle andre spill har bare vært slike halvveis-spill føler jeg.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

MMMhhhh.... Er med i betaen for Sid Meier's Pirates! (driver da fanside også - se sig), kan garantere at dette spillet kommer til å bli knallbra (det ER knallbra)!

Holder på å skrive et preview nå basert på betaen, kommer om en ukes tid regner jeg med - blir stort! :love:

Endret av KriFos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...