Gå til innhold

kjøpe Battlefield 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal kjøpe det, digger Battlefield1942 så Battlefield2 må jo bare bli bra.

Har sedd bilder og filmer fra Battlefield2 det ser helt rått ut.

Skrevet

Vil se det an.. brant meg på kjøpet av BF:Nam. Det ser jo bra ut, og klarer de å holde det ala Desert Combat bare bedre kommer nok 100-lappene til å sitte løst. Men mulig jeg venter til etter jeg har spilt en demo :thumbup:

Skrevet
noen her som skal kjøpe battlefield 2?? si din mening. garfikk spille funksjoner osv

Battlefield spill er jo online baserte spill så helt klart man må kjøpe Battlefield 2 for å kunne spille online (cd-key)! :yes:

Skrevet (endret)
Mulig jeg kjøper det, men da blir det til Xbox.

Uff, battlefield til Xbox :thumbdown:

uff ja :no: må bli Xbox 2 om en skal kjøre det spillet bra

Endret av Gammelsko
Skrevet
Mulig jeg kjøper det, men da blir det til Xbox.

Uff, battlefield til Xbox :thumbdown:

uff ja :no: må bli Xbox 2 om en skal kjøre det spillet bra

Hvorfor det?

For eksempel Halo 2 ser jo veldig bra ut i fra det jeg har sett av videoer og skjermbilder. Hvis de hadde fått til noe lignende med BF2 så hadde jo det vert knall. ;)

Skrevet

Det er grenser for hva en konsoll kan kjøre av high end spill i dag. Det jeg mener er at om BF2 hadde komt ut på konsoll i dag ville grafikken vere betydelig nedsatt, fra hva en kan oppnå på en pc til dags dato.

Bare neste generasjons konsoller ville kunne kjørt BF2 og lignenes spill på full grafikk.

Men nå sier jeg heller ikke at spillopplevelsen nødvendigvis ville blidt dårlig, bare at en måtte forventet et nedsatt grafikk og detalje nivå på konsoll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...