Gå til innhold

forbudt med kommentarer i worklogs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På min worklog WaterMIST(se signatur) så har jeg link til alle oppdateringer i den første posten, slik blir det mye ryddigere og lett å finne fram til updates for de som kun vil lese prosjektet. Slik unngår vi problemet med å bla igjennom mange sider med kritikk til prosjektet. Jeg støtter også EC sin idè, da tror jeg en del kommer til å jobbe litt mere med prosjektene sine. Er litt stas å komme på forsiden til overklokking.no :D

Lenke til kommentar

Slik som White_Tiger har gjort i sitt prosjekt WaterMIST er jo ganske oversiktig, linke til hver update som blir gjort og eventuelt komme med en liten oppsumering når prosjektet er ferdig slik som Snekker'n har gjort i sin worklog...

Forslaget til EC er jo også meget godt, la de prosjektene som er godt gjennomført. både i worklogg og utførelse av selve prosjektet, få sin egen artikkel, slik som workloggen til Skrue..

Lenke til kommentar

jeg her en flott idè...

vi foranderer litt på scriptet i worklogs seksjonen , slik at når trådstarter skriver et nytt inlegg, så kan han bare huke av i en boks for at dette inlegget er en update, og så kommer det på slutten av det første inlegget linker som f.eks. heter update1, update 2 osv osv, slik at man bare kan klikke der for å komme til updaten, så kan man fortsette å ha det slik det er nå, untatt at linker til update kommer "nesten" automatisk...

Lenke til kommentar
jeg her en flott idè...

vi foranderer litt på scriptet i worklogs seksjonen , slik at når trådstarter skriver et nytt inlegg, så kan han bare huke av i en boks for at dette inlegget er en update, og så kommer det på slutten av det første inlegget linker som f.eks. heter update1, update 2 osv osv, slik at man bare kan klikke der for å komme til updaten, så kan man fortsette å ha det slik det er nå, untatt at linker til update kommer "nesten" automatisk...

den tror jeg ikke er så dum :)

Lenke til kommentar
jeg her en flott idè...

vi foranderer litt på scriptet i worklogs seksjonen , slik at når trådstarter skriver et nytt inlegg, så kan han bare huke av i en boks for at dette inlegget er en update, og så kommer det på slutten av det første inlegget linker som f.eks. heter update1, update 2 osv osv, slik at man bare kan klikke der for å komme til updaten, så kan man fortsette å ha det slik det er nå, untatt at linker til update kommer "nesten" automatisk...

den tror jeg ikke er så dum :)

den var faktisk, genial

Lenke til kommentar
En ting vi kunne gjøre - og som faktisk var en liten "baktanke" når jeg opprettet worklogs - er at vi kan lage en sammenfatning av worklogs og publisere i regi av Overklokking.no. Dette må imidlertid gjøres etter at et prosjekt er ferdig, evt. dele prosjektet inn i flere artikler.

 

Ut over det tror jeg dette "problemet" er svært vanskelig å finne en akseptabel løsning på. Derfor tror jeg at det viktigste vil være at brukerne begrenser postingen sin, slik at vi unngår "leet", "flott", "tøft", "sånn skal jeg også lage" osv. osv.

 

Selv er jeg i alle fall STERKT for å presentere de beste bidragene på Overklokking.no, for på den måten å gi dem den kredit'en de fortjener! :)

Det kan også være en liten gulrot til aktive workloggere: Dersom DIN worklog er godt skrevet, har gode bilder og omhandler noe utenom det vanlige, vil du komme på forsiden av Overklokking.no - og ligge i vårt arkiv så lenge siten består. DET er ingen dum ting, eller hva? :)

 

Dersom det er interesse for dette, skal vi gjøre det!

den støtter jeg :thumbup:

Lenke til kommentar
jeg her en flott idè...

vi foranderer litt på scriptet i worklogs seksjonen , slik at når trådstarter skriver et nytt inlegg, så kan han bare huke av i en boks for at dette inlegget er en update, og så kommer det på slutten av det første inlegget linker som f.eks. heter update1, update 2 osv osv, slik at man bare kan klikke der for å komme til updaten, så kan man fortsette å ha det slik det er nå, untatt at linker til update kommer "nesten" automatisk...

denne ide'en likte jeg! så visst trådstarter'n da også poster en "vanlig" post samtidig som han lager en update, så får man adskillt kommentarene også! perfekt. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...