Gå til innhold

Får ikkje til å kopiera DVD forts.

Gullars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av ein eller annan grunn blei det førre temaet mitt stengt, så då får eg oppretta eit nytt. Her var det gamle: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=301788

Her er problemet:

Eg har kjøpt ein Aopen 1557 med +/- brennar. I dag prøvde eg å brenna ein DVD-film som ligg på ei plussplate, men fekk ein feil når eg kom til brenninga. Eg forsøkte å brenna filmen inn på ei minusplate. Kan dette vera grunnen? Må eg kopiera ein dvd frå pluss til pluss eller frå minus til minus?

Kan det vera at må prøva andre drivarar til brennaren? Eg bruker dei som blei automatisk installerte når eg installerte windows.

Eg fann sidene til QSI (Quanta Storage Inc). Der las eg følgjande når eg gjekk inn på downloads:

Before you download :

All of our drive is driverless need except you want to work under DOS mode. The driver we provide currently is for DOS purpose. Since Windows OS system will provide the build-in driver automatically. The user doesn¡¦t need to install driver for all the optical device drive.

Ser altså ikkje ut til at det er problemet. Kanskje det er dvd-platene? Skal prøva å få bytta dei i morgon.

Eg fekk førespurnad om feilmelding, og har printa ut feilen, som du kan finna her: http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=2831817

Til slutt fekk eg spørsmål om kva program eg brukte. Det er Nero Express 5.5 som følgde med maskina.

Komprimering skal ikkje vera naudsynt, ettersom eg kopierer frå ei vanleg DVD+R plate med ein film. Ikkje dual-layer.

Til slutt hadde det vore fint å fått ei skikkeleg grunngjeving frå moderatoren om kvifor tråden vart stengt. Idiotisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La merke til at du bruker lavkvalitetsplater (Optodisc står det i loggen) og en del brennere er kresne på plater. Det første jeg ville prøvd var å få tak i en verbatim plate og teste med for å eliminere at det er problemet.

Skrevet

Vil ikkje kalla det bumping, men nok med det.

Ja, det var nokon eg fekk kjøpt på skulebiblioteket (heitte Sentinel). Skal sjå om eg får bytta dei inn i nokon som fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...