Gå til innhold

Lav fps på denne pc'en?


Anbefalte innlegg

AMD64 3000+ :thumbup:

1024MB RAM :thumbup:

Radeon 9200 Atlantis 128MB PCi :thumbdown:

 

Jeg kjører med 85fps hvis det skjer lite, har nemlig satt fps_max til 85 fordi det er hz'en på skjermen min. Vet skjermkortet suger, men allikevel? Vet ikke om det egentlig er en liten feilpost dette, men tenkte det kanskje var noen CS kommanoer.... Har lest hvordan på 99fps sticky tråden, men vil ikke ødelegge grafikken heller. Har brukt noen av kommandoene før, men får ikke stilt tilbake til orginalen, etter reinstallering, endring i myconfig +++. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne det at HUD'en er kornete? HP, Armour osv er litt kornete, som om det skulle vært HARDT komprimerte .jpg filer... Noen som kan hjelpe med disse spørsmålene? Eller mulig det er det at skjermkortet rettuslett er for svakt... :ermm: Har som regel 30-49fps "in action".

 

EDIT: Sist nå dalt jeg ned til 15-20 fps og gamet HAKKET!!!

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er pussig det der. Lurer på hva faen CZ gjør med hele CSen. Madammen (Lula) tok nettopp en clean install på CZ på maskinen sin, og da regget hun ny Steam-konto, slik at vår sønn kunne overta hennes på vanlig CS. Helt clean CS på hennes maskin da, med -nøyaktig- samme configs, klarer ikke å dra 100fps flatt - mens CS "vanilla" - d.v.s. CS som ikke er lagt inn via CZ-CDen, lå på 100fps flatt. Jeg forstår ingenting av det.

Lenke til kommentar
Er pussig det der. Lurer på hva faen CZ gjør med hele CSen. Madammen (Lula) tok nettopp en clean install på CZ på maskinen sin, og da regget hun ny Steam-konto, slik at vår sønn kunne overta hennes på vanlig CS. Helt clean CS på hennes maskin da, med -nøyaktig- samme configs, klarer ikke å dra 100fps flatt - mens CS "vanilla" - d.v.s. CS som ikke er lagt inn via CZ-CDen, lå på 100fps flatt. Jeg forstår ingenting av det.

One happy CS-family! ;)

Lenke til kommentar

Æsj, sånn skal jeg ikke ha det, har hatt det sånn FØR, med 1,1celeornen. Det blir så sinnsykt tydelig smootha ut. Alt sammen blir så altfor grumsete... Du ser stripene close-up når du går bortover. Med stripene mener jeg områdene som skiller smoothen. ÆSJ! Virker jo som om jeg er 70år uten briller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...