Gå til innhold

Hvor ofte skifter du Mouse-Skatez?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg ble litt inspirert av en annen tråd som sa man kunne bruke donald-tape(??) som Mouse-skatez, og at det funket helt fint. Men så tenkte jeg på: hvor ofte skifter folk egentlig Skatez?

EDIT: Fint om dere gidder si hvilken matte og skatez dere bruker :thumbup:

Endret av Mongo FuRY
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har også padsurfers, men mine byttes en gang annen hver måned. Hvilken matte bruker du da?

Icemat 2.Edition

bruker Icemat 2 og hyperglides, pad surfers slites ned etter 5-6 dager...

:nei:

Skrevet
Jeg ble litt inspirert av en annen tråd som sa man kunne bruke donald-tape(??) som Mouse-skatez, og at det funket helt fint. Men så tenkte jeg på: hvor ofte skifter folk egentlig Skatez?

2 ganger i mnd en

Skrevet

Har Icemat 2.edition bruker padsurfers atm. Har ikke skiftet på 6mnd, det trengs, men er det noe som er mer slitesterkt enn andre? Gidder ikke bestille de små pakkene med padsurfers til blodpris + porto hele tiden. Og en annen ting, med padsurfers samler det seg altid en del støv og dritt ved kuttkanten, dette er irriterende

Skrevet
Hva snakker dere om ? lol aner ikke hva mouse skates er i det hele tatt.

Det er noe man putter under 'museføttene' sånn at musa glir bedre og ikkje blir så fort slitt.

Hyperglide mouseskates er noe av det værste drittet man kan få. Må byttes flere ganger i mnd.

Skrevet

Bytter mouse skates når de er slitt!

Til nå er det bare såvidt antydning til at de er brukt. Satte mine på MX510 musen helt i begynnelsen av august.

Skrevet

Det er jo forskjellig frå matte til matte. fUnc skal vist slite dei ned fort, spesielt den grove sida sikkert.

Personlig har eg aldri bytta, men gjer det no når eg får den nye Speed<insert rest of name here> som inkluderer eit par slike.

Prøve hos ein kamerat, og merka stor forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...