TCi Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 En trist nyhet Kilde: http://pc.ign.com/articles/549/549443p1.html?fromint=1 - This is going to be a frustrating moment for fans of Sam Fisher's stealthy adventures: Ubisoft announced today that Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory, the hotly anticipated third game in the series, will now be released in March 2005.
Aggex Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Syns bare det er bra dei utsetter det . Kommer så mange anrde bra spill i høst uansett. Hadde nok ikkje fått tid til å spille det før ut på nyåret uansett.
Hr. Jenssen Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 En trist nyhet Kilde: http://pc.ign.com/articles/549/549443p1.html?fromint=1 - This is going to be a frustrating moment for fans of Sam Fisher's stealthy adventures: Ubisoft announced today that Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory, the hotly anticipated third game in the series, will now be released in March 2005. Var noe slikt jeg kunne tenkt meg ja... Ble nok litt for brått å lage 3ern like etter 2ern! Dessuten vil de nok dra i spenene litt lenger også!
Sigga Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Vi har jo eget SC forum...Men håper de bruker litt lenger tid på dette.
TCi Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 Vi har jo eget SC forum... Pokker, det er sant Men håper de bruker litt lenger tid på dette. De har jo brukt nærmere 2år på det.. Det er ikke det samme selskapet som laget SC:PT.
Potetfar Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 (endret) Faen... da har jeg bare ett spill å glede meg til i år... Medal of Honor Pacific Assault og kanskje Half-Life 2. Men MoH:PA holder sikkert lenge. Det er definitivt det spillet jeg gleder meg mest til. Edit: Skrivefeil Endret 21. september 2004 av Potetfar
Hr. Jenssen Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Men MoH:PA holder sikkert lenge. Det tror ikke jeg, med alle den rompeslikkende scriptinga de har brukt, i tillegg til de MEGA store løgnene de sammtidig kom med som låt slik: "Spillet blir 0,01% scriptet!" (mente jo det sarkastisk, men man forstår jo hva jeg mener!)
TCi Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 [iC' date=21/09/2004 : 17:27] Men MoH:PA holder sikkert lenge. Det tror ikke jeg, med alle den rompeslikkende scriptinga de har brukt, i tillegg til de MEGA store løgnene de sammtidig kom med som låt slik: "Spillet blir 0,01% scriptet!" (mente jo det sarkastisk, men man forstår jo hva jeg mener!) Så lenge de gjør det bra så bryr jeg med veldig lite om hele spillet er scriptet. Virker ganske gjennomført til nå.
TST Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Gamer.no har en artikkel om dette her med påfølgende dedikert diskusjonstråd her.
Anbefalte innlegg