hermok Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Jeg likte Hitman spillene, max payne, mafia og splintercell. Liksom litt nåtids real life spill, ikke sånn som Doom 3 og Halo der du dreper monstre. Det blir litt teit. Jeg liker å leve meg inn i spillet. Drømme meg litt bort. Være den karakteren du spiller liksom. Da blir verdensrommet og multipel udyr litt for nerdete. Hvilke andre spill kan anbefales da?
abcd423417984 Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 raven shield: athena sword thief 3
Aggex Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 (endret) Du kan jo få deg Fable når det kommer ut. Der kan du snike deg rundt, gjøre nesten hva du vil. Og du vil nesten garantert leve deg inn i karakteren du spiller. Edit: Får alltid dei to første bokstavene med caps Endret 21. september 2004 av ac_
Keylar Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Rainbow Six : Raven shield og Athena Sword !
Mushaboom Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Thief: The Dark Project. Hvilket av Theif-spillene er det? 2 ?
hermok Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 Må vel teste Thief. Raven Shield prøvde jeg så vidt uten at det fengte så mye. Best med solo spill. Hva med Metal Gear Solid?
Döden Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Jeg likte Hitman spillene, max payne, mafia og splintercell. Liksom litt nåtids real life spill, ikke sånn som Doom 3 og Halo der du dreper monstre. Det blir litt teit. Jeg liker å leve meg inn i spillet. Drømme meg litt bort. Være den karakteren du spiller liksom. Da blir verdensrommet og multipel udyr litt for nerdete. Hvilke andre spill kan anbefales da? Høres ut som Metal Gear (Solid) (2).
The_evil_blue_toad Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Må vel teste Thief. Raven Shield prøvde jeg så vidt uten at det fengte så mye. Best med solo spill. Hva med Metal Gear Solid? Har du GameCube er Metal gear Solid: twin snakes et solid kjøp. Kjøpte det selv til broren min i tidlig julegave (150 kroner under panthaversalg på spaceworld ) MGS 2 er også et saftig morsomt spill
Hr. Jenssen Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Eh, WTF!!! Har virkelig INGEN nevnt Splinter Cell når han nevner: Snikespill for meg???!!Hva slags dovenhet er det? Det må jo være et av tidenes største "snike-spill" EVER!
Potetfar Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Ingen andre enn han selv nevnte Splinter Cell. Jeg likte Hitman spillene, max payne, mafia og splintercell. Men at det er tidenes største snikespill ever, er jeg enig i.
mrxzero Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 QUOTE (oerhört @ 21/09/2004 : 13:33) Thief: The Dark Project. Hvilket av Theif-spillene er det? 2 ? Det er vel nummer 3.
XDamage Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Thief: The Dark Project. Hvilket av Theif-spillene er det? 2 ? Dark Project er det første Thief spillet i serien. Det er kanonbra, men er litt knaum å få det til å funke på XP med nye directx og skjermkort drivere.
Hr. Jenssen Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Ingen andre enn han selv nevnte Splinter Cell. Jeg likte Hitman spillene, max payne, mafia og splintercell. Men at det er tidenes største snikespill ever, er jeg enig i. Jeg må være tidenes største idiot...
XzIz0 Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 [iC' date=21/09/2004 : 18:04] Ingen andre enn han selv nevnte Splinter Cell. Jeg likte Hitman spillene, max payne, mafia og splintercell. Men at det er tidenes største snikespill ever, er jeg enig i. Jeg må være tidenes største idiot... ja
tåa Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Hva med Metal Gear Solid? Anbefales på det aller varmeste! Jeg har toeren, og regner det for å være et av mine absolutte favorittspill gjennom tidene. Merk at du ikke behøver å ha spilt forgjengerne for å forstå hva som foregår, da det følger med en meget omfattende forhistorie i form av flere tekstdokumenter. Ellers vil jeg trekke frem No One Lives Forever-spillene. To fantastiske titler fra geniene hos Monolith, som parodierer klassiske spionfilmer med gjennomarbeidet eleganse. Masse humor, stilige gadgets og ypperlig brettdesign gjør serien til et må-ha for snikeglade.
Sigga Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 SC,Metal Gear Solid... Den lengste reisen er på en måte en snikespill og...Ihvertfall ikke tusenvis av monstre.
hermok Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 No One Lives Forever 2 er et kongespill Ellers liker jeg også Call of Duty og MOH. Utrolig moro. Skal skaffe meg Metal gear 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå