Gå til innhold

Til dere fotball interreserte der ute!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som liker spill som Championship Manager o.l. Har dere testet ManagerZone????? Om ikke:

se HER

Og meld dere på til gratis prøving på Managerzone. Ta gjerne å utfordre meg! Og trenger noen hjelp/tips se signaturen min å ta kontakt! :yes:

Om du prøver det, og liker det koster det bare 10 spenn for å spille så lenge du måtte ønske!Og tro meg: Det er vært det ;) Må inn fler ganger dageli å se hvordan det står til med laget mitt jeg.. HeHe.. :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det her er et tips.. Ak som at noen snakker om spill de kan kjøpe, men for all del! Tolk reglene som du vil..

Skrevet
Spiller selv Managerzone og er manager for Navlus Bk i 3 divisjon.

Vanvittig artig spill og enda artigere at folk her inne og har funnet det ut

Spillt over et halvt år, og dekker kampene dine i 3.Div for The Zone;) HeHe..

Men virker ærligtalt ikke som at folk er på gamer er særlig obs på dette spillet. Må vi rette på vet du!

Sigga:

Du har på en måte rett i det, har tusenvis av timer med CM :blush: ; Men det her blir litt annet! Må ærligtalt si det gir mer å denge en stakkar som fighter om opprykk sammen med deg, når du VET det er en faktisk person som vil HATE deg for at du snyter han ;) Anbefaller deg å om ikke annet prøve ut gatis tiden å se om det faller i smak! :yes:

Skrevet

Kommer med mine varmeste anbefalninger jeg og :)

Er for øyeblikket norges landslagssjef og manager for Kolbotn FK i Tippeligaen. Jeg med mange andre vil gjerne tipse nye brukere om dette da vi trenger flere norske managere! For øyeblikket er vi 1600 ca mot totalt nesten 430.000 i verden. Vi trenger mer slagkraft! ;)

Les mer om spillet i den expressen linken til Cord!

Selv har jeg vært medlem siden august 2002 og er fortsatt hekta, velkommen alle nye! :thumbup:

Skrevet
Er det sånn at man lager spillernavn selv,lagnavn osv? 10 for resten av livet ikkeno mer etterhvert?

Nei, du setter navnet på laget selv, ellers er alt generete spillere. Juniorer du kan ta opp selv og trene opp eller kjøpe av andre spillere hva de vil selge. Det er det å finne mixen som er kult, og tøft å trene opp skikkelige talenter til laget ditt! Matche dem i kamper og vurdere hvordan de best bør trenes.

En 10er for resten av livet jah! :yes: Eller du kan velde å putte på en tier for å spille i cuper du kan vin PS2/digital kamera o.l. Men dette er jo HELt frivillig da :)

Skrevet

Vil jeg anbefalle!! Bare kontakt meg:

Søk på Corduroy eller laget mitt om du trenger hjelp eler det er noe du lurer på! Skal ønske deg velkommen jeg ;)

Skrevet

Haha, dere prøvde dere på dette på VGD forumet også. Dere hadde fått større respons hvis dere hadde gått frem på en anna måte tror jeg.

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=176...ead=Managerzone

Legg merke til at "hardbakken" "moose77" "erlando10" "Spurvene" "King4King" "vgulbran" alle har sitt første innlegg i den tråden, og de ABSOLUTT på død og liv skal ha oss andre til å gå over til MZ i stedet for HT. Herregud, får ikke flere medlemmer på den måten her.

Skrevet (endret)

så er jo fort VGD kjøpt og betalt av hattrick virker det som da, prøvde meg på å anbefale mz der for leeenge sia også, eneste som skjer er at det ramler inn hattrick folk som skammroser hattrick i stede, i min mz post... blir så irritert :realmad:

og forresten hawk-eye, så er det fordi vi kjørte i gang en intern vervekampanje at noen av de har sin første post, syntes det ikke virker dumt eller teit at noen av dem sier sin mening om spillet, at det var deres første post... hvem bryr seg? Budskapet kommer frem! :yes:

Endret av Omnikron
Skrevet

det begynner å bli en del folk som registrerer seg på VGD som kun registrerer seg for å reklamere for noe ... jeg tar ikke de seriøst. Har prøvd MZ litt, og synes det var for mange kamper.

• 2 uker senere...
Skrevet

har prøvd mz, men syns ikke det var noe særlig. syns hattrick var mye bedre.

en annen ting jeg ikke likte med mz var at man MÅTTE betale for å være med. er selvsagt lite, og jeg hadde sikkert betalt om jeg ble med, men er alltid noen som liker å ha et valg.

Skrevet
har prøvd mz, men syns ikke det var noe særlig. syns hattrick var mye bedre.

en annen ting jeg ikke likte med mz var at man MÅTTE betale for å være med. er selvsagt lite, og jeg hadde sikkert betalt om jeg ble med, men er alltid noen som liker å ha et valg.

Jepp, uansett er Hattrick bedre synes nå jeg.

Hvis noen lurer på hva det er kan dere gå til hjemmesiden.

Hattrick

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...