Gå til innhold

TES: Morrowind guide link


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"kommet til level 6" sier ingenting om hvor langt du er i spillet. Du kan bli level 6 ved å rote rundt rett utenfor Seyda Neen og kaste spells og drepe små Scribs og cliffracers for alt vi vet. Det er bare snakk om å utnytte alle Major og Minor skillene dine. Hvis du ikke er en fighter men har andre skills trenger du ikke å ha drept et eneste monster enda for å være level 6.

 

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/3365.html

 

Her har du lesestoff for ei stund. Guider til alt mulig fra Enchanting til potion making.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Noen som har en link til en liten og oversiktelig guide til spillet.

Har på følelsen eg har gått glipp av noe.

Er kommet til level 6, men skjønner lite av encantment fes. osv.

Jeg skjønte heller ikke bæret av enchantments og sånt før jeg hadde spilt litt - det var nok nærmere lvl 30...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har aldri brydd meg med detaljer, som "encantments" fordi jeg har en rolle som en fighter. Det er mange andre ting som du ikke trenger tenke på. Bare gjør det du vil. Det er forresten billig å få andre til å "enchante" våpna dine i MW. Det spørs hvor mye poeng du har brukt på nettop det. Men du kan bruke pengene dine på det også. Betal en trener, så får du det du vil.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri brydd meg med detaljer, som "encantments" fordi jeg har en rolle som en fighter. Det er mange andre ting som du ikke trenger tenke på. Bare gjør det du vil. Det er forresten billig å få andre til å "enchante" våpna dine i MW. Det spørs hvor mye poeng du har brukt på nettop det. Men du kan bruke pengene dine på det også. Betal en trener, så får du det du vil.

Sa du billig? Har du prøvd å få andre til å enchante våpenene dine noen gang? Skal du ha en akseptabel enchanting må du opp i flere tusen, skal du ha en "bra" en må du opp i 10-20 000. Det er en del penger i spillet. Med mindre man bruker timer på selgetriks som gjør at du kan få full pris for alt mulig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...