Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gigantiske profiler på Windows server


Anbefalte innlegg

Etter kvart som brukarar får Windows-PCane sine knytt opp mot domenekontorllere, vert det oppretta profil-mapper (som skal kopierast til og frå ved på- og avlogging). Desse profil-mappene inneheld ingen dokument, men vert likevel gigantiske.

 

Då tar det innmari lang tid å logga på lokalnettverket... Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter kvart som brukarar får Windows-PCane sine knytt opp mot domenekontorllere, vert det oppretta profil-mapper (som skal kopierast til og frå ved på- og avlogging). Desse profil-mappene inneheld ingen dokument, men vert likevel gigantiske.

 

Då tar det innmari lang tid å logga på lokalnettverket... Tips?

Hva er Gigantisk?? 10 MB 100MB ??

 

Sjekk noen av profilene og se hva som blir "Gigantisk"

Lenke til kommentar

No leita eg etter filene på server, men fant lixom ikkje profil-filene nokon stad... hmm...

 

Gigantisk er f.eks. 1 GB (når det er snakk om at dette kanskje skal kopierast frem og tilbake ved på- og avlogging).

 

Om eg loggar på ein WinXP-arb.stasj med ein brukar (som ikkje har logga seg på akkurat denne maskina før), så vert Temp.int. satt til ein prosentdel av HDD'en, f.eks. 3 GB. Dette er jo krisefullt mykje!

 

Sjølv kan eg gå inn å justera dette ned, men brukarar flest klarar jo ikkje dette... Hmz... Grhmph...

Lenke til kommentar

Sliter med akkurat det samme (påloggingstida) her.

Lærerene (jobber på ein skule) logger seg på maskinene, og synkronisering begynner. Tar mellom fem og sju minutter før den er fullført, og samme styret før ein logger av igjen. Veldig irriterende då lærere ofte ikkje har meir enn knappe ti minutter frå ein time til neste, og gjerne skal skrive ut litt i mellomtida.

 

Nokon som veit om sider på nettet der ein kan lære seg å setje opp policies for mapping av stasjon, begrensing av tilgang osv.?

 

Sitter (sliter!) med Win2003 server og XP Pro klienter.

 

Sist eg var bort i sånne ting var på NT4.x, og då var det heilt enkle mapping-script, laga i Notepad, so eg er forholdsvis blank på korleis ein får satt opp printere, hememapper osv.

 

Er det forresten ikkje betre å lage heimemappe på server (som blir mappa opp som f.eks "H:\") der brukerene lagrer dokumenta sine, så slepper ein synkronisering i hytt og dynevær.

Ein bakdel er jo at ein ikkje får tilgang til filene om nettverket dett ned, men litt av det same skjer jo om ein bruker synkronisering av "Mine Dokumenter" også (får ikkje tak i det ein gjorde på ei anna maskin, osv.)...

Endret av nmedaas
Lenke til kommentar

ja-nei, eg las vist litt feil... (tenkte giga og ik mega), men likevel:

Delar av nettverket er 100, andre delar er 10. Serveren har begrensa yteevne og skulle kanskje ikkje primært kopiera fram og tilbake profildata. Som fil-server (med backup til tape om natta) og utskrift, er den kraftig nok, men så har den altså fått oppgåver som ingen tenkte den skulle ha....

 

Aargh...

 

Dette må då vera diskutert på i "Windows Tips" ein eller annan stad?

Lenke til kommentar

Påloggingsscript type notepad-aktige saker du som kaller det kan du også bruke i win2k3. Det er bare å fire away. Noe sier meg at du burde sette deg litt inn i AD, der kan du sette opp til f.eks at alle temp inett files skal slettes ved hver på/avlogging (er ikke helt sikker på når den gjør det, men satser på avlogging). Husker jeg ikke helt feil og du også bestemme evnt hvilke elementer som skal overføres med profilene osv ... men roaming profiles er vel egentlig ikke nødvendig? Har bruker'ne så sinnsykt mye egne instillinger osv ?

Lenke til kommentar
ja-nei, eg las vist litt feil... (tenkte giga og ik mega), men likevel:

Delar av nettverket er 100, andre delar er 10. Serveren har begrensa yteevne og skulle kanskje ikkje primært kopiera fram og tilbake profildata. Som fil-server (med backup til tape om natta) og utskrift, er den kraftig nok, men så har den altså fått oppgåver som ingen tenkte den skulle ha....

 

Aargh...

 

Dette må då vera diskutert på i "Windows Tips" ein eller annan stad?

Vurder å investere i en server som skal være domenekontroller siden denne serveren det er snakk om ikke var beregnet til å være det, slik at rollene blir fordelt.

 

Ellers blir det som Ueland sier over her, Group Policies kan styre slike ting som størrelse på profil osv.

 

Edit: CrZy_T var først...

Endret av Spirograf
Lenke til kommentar
Påloggingsscript type notepad-aktige saker du som kaller det kan du også bruke i win2k3. Det er bare å fire away. Noe sier meg at du burde sette deg litt inn i AD, der kan du sette opp til f.eks at alle temp inett files skal slettes ved hver på/avlogging (er ikke helt sikker på når den gjør det, men satser på avlogging). Husker jeg ikke helt feil og du også bestemme evnt hvilke elementer som skal overføres med profilene osv ... men roaming profiles er vel egentlig ikke nødvendig? Har bruker'ne så sinnsykt mye egne instillinger osv ?

Roaming profiles er kjekt hvis ingen har en fast PC som de bruker, og *alle* har forskjellige behov med tanke på hvilke programmer de bruker.

Lenke til kommentar

Det er nevt tidligere, men løsningen er å sette opp group policies hvor du mapper opp My Documents o.l. kataloger til å ligge på serveren. Dersom du i tillegg begrenser størrelsen på Roming Profile (og i Group Policy) så har du god kontroll over datamengden som sendes ved pålogging mot domenet.

 

Er ikke så komplisert som folk tror. Sett opp en group policy på domenet ditt, også titter du gjennom alle opsjonene du har og setter opp de som gjelder problemet ditt (folder mapping og størrelse på roaming profile). Masset annet snadder man kan gjøre der, men disse er de du er ute etter.

Lenke til kommentar
Er ikke så komplisert som folk tror. Sett opp en group policy på domenet ditt, også titter du gjennom alle opsjonene du har og setter opp de som gjelder problemet ditt (folder mapping og størrelse på roaming profile). Masset annet snadder man kan gjøre der, men disse er de du er ute etter.

Å?

Ikkje komplisert?

 

Serveren er Windows 2000 SBS. Kva startar eg opp på serveren, og kor aktiverer eg denne policy'en for alle brukarane?

Lenke til kommentar

Dvs. eg finn eit val for Limit profile size Properties under AD Users and Computers domain Properties.

 

Er det rett av meg å setja denne til Enable og er det nokon som har erfaring med kor mange kB eg bør setja?

 

Vidare ser eg under Explain at det står:

Sets the maximum size of each roaming user profile and determines the system's response when a roaming user profile reaches the maximum size.

Eg er ikkje sikker på om roaming profiles faktisk er aktiv. Veit nokon kor eg sjekker dette?

If you enable this policy, you can do the following:
...
Determine whether users are notified when the profile exceeds the permitted maximum size

Kva melding skulle dette vert, og vil dette gjer at brukarane på ein eller annan måte må avgrense sin eigen profil?

 

Det klarar ikkje brukarar flest, ser du...

post-61-1095772983_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Kva meinar du?

PCane har ein eller fleire brukarar på seg, og eg har pleid å hjelpa brukarane med å stilla inn skrivarar, Outlook, startside i ie6, osb.

 

Når ein brukar flyttar seg til ein annan PC enn den vanlege, må altså f.eks. epost settast opp på nytt, men den ligg jo i Exchange'en, så det er bare å skriva inn brukarnamn og trykka eit par gongar på Next!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...