Gå til innhold

Forgotten Hope 0.65 Release


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er fra Bjervik i Narvik kommune på fylkes grensen mot Troms, 3000-4000 innbyggere

Bjerkvik? Der var jeg innom på militærøvelse. Hørt at dere har en fenomenal burger der oppe: Bjerkviking. Er den god?

 

EDIT: Så det er du som er Lt. Knut, [N00B]Raven her ;)

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
er fra Bjervik i Narvik kommune på fylkes grensen mot Troms, 3000-4000 innbyggere

Bjerkvik? Der var jeg innom på militærøvelse. Hørt at dere har en fenomenal burger der oppe: Bjerkviking. Er den god?

 

EDIT: Så det er du som er Lt. Knut, [N00B]Raven her ;)

jeg er Lt.Knut ikke [NOOB] Raven, men har hatt ett par dårlige dager nå, syk som ja hva kan man si ? Bjerkviking eier, husker en gang at en fikk skyss til en plass han skulle å selge burgere meg en militær bil, så når de kommer fram står det MASSE fi der, stakkars fyr som bare ville sitte på ! :p

Lenke til kommentar
er fra Bjervik i Narvik kommune på fylkes grensen mot Troms, 3000-4000 innbyggere

Bjerkvik? Der var jeg innom på militærøvelse. Hørt at dere har en fenomenal burger der oppe: Bjerkviking. Er den god?

 

EDIT: Så det er du som er Lt. Knut, [N00B]Raven her ;)

jeg er Lt.Knut ikke [NOOB] Raven, men har hatt ett par dårlige dager nå, syk som ja hva kan man si ? Bjerkviking eier, husker en gang at en fikk skyss til en plass han skulle å selge burgere meg en militær bil, så når de kommer fram står det MASSE fi der, stakkars fyr som bare ville sitte på ! :p

Ja DU er Lt. Knut

JEG er [NOOB]Raven

Lenke til kommentar
aha..ok ! da har jeg spilt en del med deg ja, du må jo komme på Ventrilo og kåse prate :p

Utifra nicket mitt ligger det vel i kortene at jeg ikke vet hva ventrilo er og dermed ikke bruker det. Vet forsåvidt at det er noe snakke-greier men der stopper også min kunnskap om emnet. Men skal nok knerte det i FH neste gang jeg ser deg.

Royal Tiger :love:

Lenke til kommentar

Knallbra.

 

FH er noe av det råeste jeg har spilt. Idag er det Big War med svensk klan. Skal bli moro å gruse dem slik vi gjorde forrige gang.

 

Det blir sikkert arrangert noen Big War av Battlefield.no etterhver hvis jeg ikke har lest feil.

 

Alle som ikke har lasta det ned ennå. PRØV DET. Det er en ordre :w00t::thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...