Gå til innhold

Forgotten Hope 0.65 Release


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt en liten FH-pause, men var innom i dag... Kommer ikke over hvor nice denne modden er :D

 

Et par ting som er litt irriterende da... jeg finner aldri de fallskjermene :mad: , men jeg kan ikke innrømme at jeg er verdensmester til å lete heller da...

Og finnes det noen fly med Bomber? Ikke raketter men, gode gammeldagse bomber?

 

SpiNdre; ikke et ord om min "Kjempe-innsats" i dag :p

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
Har hatt en liten FH-pause, men var innom i dag... Kommer ikke over hvor nice denne modden er :D

 

Et par ting som er litt irriterende da... jeg finner aldri de fallskjermene :mad: , men jeg kan ikke innrømme at jeg er verdensmester til å lete heller da...

Og finnes det noen fly med Bomber? Ikke raketter men, gode gammeldagse bomber?

 

SpiNdre; ikke et ord om min "Kjempe-innsats" i dag :p

Tror ikke det finnes noen fly med bomber nei.. (?)

Er bare fallskjerm på spawnpoints i forskjellige byer.. husker ikke hva mapsa het.

Lenke til kommentar
Har hatt en liten FH-pause, men var innom i dag... Kommer ikke over hvor nice denne modden er  :D

 

Et par ting som er litt irriterende da... jeg finner aldri de fallskjermene  :mad: , men jeg kan ikke innrømme at jeg er verdensmester til å lete heller da...

Og finnes det noen fly med Bomber? Ikke raketter men, gode gammeldagse bomber?

 

SpiNdre; ikke et ord om min "Kjempe-innsats" i dag  :p

Tror ikke det finnes noen fly med bomber nei.. (?)

Er bare fallskjerm på spawnpoints i forskjellige byer.. husker ikke hva mapsa het.

Pleier å finne dem til slutt, men gir som regel opp og tar meg en tanks, eller tar et fly i den tro at jeg helt sikkert ikke trenger å hoppe ut, for jeg kan jo bare lande i sikkerhet når jeg vil ut... yeah right :p

 

Vel... har jo klart det én gang da...

Lenke til kommentar
Har hatt en liten FH-pause, men var innom i dag... Kommer ikke over hvor nice denne modden er :D

 

Et par ting som er litt irriterende da... jeg finner aldri de fallskjermene :mad: , men jeg kan ikke innrømme at jeg er verdensmester til å lete heller da...

Og finnes det noen fly med Bomber? Ikke raketter men, gode gammeldagse bomber?

 

SpiNdre; ikke et ord om min "Kjempe-innsats" i dag :p

Huh??

 

Visste ikke at du trenger fallskjerm og :wallbash:

 

Derfor jeg har blitt forbanna på den "buggen" :blush:

 

Odland; insatsen din av ikke SÅ galen da ;)

Lenke til kommentar
Har hatt en liten FH-pause, men var innom i dag... Kommer ikke over hvor nice denne modden er  :D

 

Et par ting som er litt irriterende da... jeg finner aldri de fallskjermene  :mad: , men jeg kan ikke innrømme at jeg er verdensmester til å lete heller da...

Og finnes det noen fly med Bomber? Ikke raketter men, gode gammeldagse bomber?

 

SpiNdre; ikke et ord om min "Kjempe-innsats" i dag  :p

Huh??

 

Visste ikke at du trenger fallskjerm og :wallbash:

 

Derfor jeg har blitt forbanna på den "buggen" :blush:

 

Odland; insatsen din av ikke SÅ galen da ;)

Takk takk, hadde det med fallskjermene gått deg hus forbi? Er litt irriterende det der, finner dem aldri... :mad:

Lenke til kommentar
De ligger godt gjemt, men som regel finner du dem rundt flyplassen. Noen av stedene har dem ikke, så da er det kamikaze flyving som gjelder. Men som et tips. Leit rundt flyplassen i nærleiken av flyene. Pleier å være der.

Vet at de skal ligge der, men har det som regel for travelt til å ta en full CSI-undersøkelse; så da blir det kamikaaze

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...