TouchMe Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Dette er det råeste intervjuet jeg har sett av en gamer noensinne! Mange syntes lange intervjuer er kjedelige? samme her, men dette intervjuet knuser alt. Alt denne fyren spør om er genialt og gjennomtenk, så kommer svarene som er minst like bra. Klikk HER for å lese intervjuet TouchMe!
Portalol Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 TouchMe hva faen slags kommentar er det? jaja hvis du skal prøve å dilte etter folk som er bedre enn deg ...
Sigga Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Spillte faktisk med bsl på wazelin idag...Skilled 2k!
halvardm Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 (endret) Heh, overdreiv litt. Enig med innlegget nedenfor. Endret 19. september 2004 av Skomaker
zorken Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Skjønner ikke helt hva som var så spesielt. Det er et helt normalt, bra intervju.
Nikkor Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Så hvis jeg spiller omtrent hele tiden, i et helt år...blir jeg kanskje like god som han?
Gjest Slettet+891234 Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Mange syntes lange intervjuer er kjedelige? samme her, men dette intervjuet knuser alt. Alt denne fyren spør om er genialt og gjennomtenk, så kommer svarene som er minst like bra. Genialt? Nuvel. :!:
Ostepølsa Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Hva mener du om LCD Skjermer til gaming? FYFAENIHELVETETSJÆVLADRITT.-. Har vært med på det engang, på ESWC qual i UK - de skulle være fancy og stilte med 17 tommers LCD og serversettings blotta for korrekt ticrate, maxrate etc - det var et jævla sirkus. Det funker vel til war3 og sånne drittspill, men til fps er det bare å brenne dem. Under Uk greia klikka faktisk dark så jævlig på det der at han pælma headsettet sitt på skjermen så den døde :!:
Veritas_ Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Skjønner ikke helt hva som var så spesielt. Det er et helt normalt, bra intervju. Tror det ligger litt reklame/selvskryt bak det
Musty Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 ser ingen grunn til at JEG MÅ lese det... :|
TomWhittaker Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Skjønner ikke helt hva som var så spesielt. Det er et helt normalt, bra intervju. Helt enig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå