Gå til innhold

Beste DVD+R eller - til brenning av dvd filmer


8-Ball

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verbatim er safe bet og div laget av Tayio Yuden.

 

DVD er digitalt, det vil si at kopien aldri forringes ved kopiering.

Digital lagring leses som 0 og 1 tall, dvs at så lenge platen ikke er fysisk skadet så den leser "tallrekken" feil er kopien 100% identisk med platen den ble kopiert fra....du kan kopiere fra plate til plate i det uendelige.

 

Tog du an?

Lenke til kommentar

Jeg bare MÅ anbefale www.norwaydisc.no.. ;)

 

Og ja, som vigilante sier: Kopi, kopi, kopi ,kopi... Så lenge du orker og holde på! Blir ikke værre kvalitet!

 

MEN, brenner du med dårlige plater, bør du passe på litt. Her kan det skje feil, både ved brenning og lesing av plater. Nettopp på grunn av dårlig plate kvalitet.

 

Gode plater er et must! Bruke heller noen kroner ekstra på gode plater!

 

DISSE har jeg god erfaring med. Og de er billige også, og med GOD kvalitet!

Endret av SinIC
Lenke til kommentar
Godt utvalg på www.brenner.no også. Kjøpte meg ein spindel me princo 4x har funka bra for min del. Andre som har gode eller dårlige erfaringer med dei??

Ja det har meget godt utvalg de også.

 

De Princo platene skal du ikke se vekk fra at er de samme platene (med annen logo) som jeg har fra Thats Write. Platene er greie nok de, men har plater inni mellom jeg får feilbrenning (korrupte filer) på. Men fikk de billig, så slikt går an og leve med.

 

Du vet forresten om TRÅDEN til OC-FREAK? En av dette forumets beste tråder! :)

Lenke til kommentar
That`s write 4.7GB +R (4x) platene på 25spindel til 119,- hos komplett er vel heller ikke så gale. Jeg har brent gjennom en spindel i dag på 8x uten problemer (3500AG med 2.16 firmware (orginalen).

Har du media koden på de?

 

Har kjøpt 2 ganger Thats Write fra Komplett.. Første gang var det noe "Ukens Tilbud" på Thats Write med DVD cover. Coverene var svarte og det var en super kvalitet på platene!

 

Andre gangen var det også "Ukens Tilbud". Samme tilbudet også. Og fornøyd som jeg var, bestilte jeg MASSE dvd`er. Denne gangen kom de i blanke covere. Og en heller middels, eller dårlig kvalitet. Koden: OPTODISCOR4.8.

Ble skuffet over de.

Lenke til kommentar
De siste er "RICOHJPN R01" (det var det jeg fikk da jeg bestilte her om dagen). Skal være gode (R02 fikk 87% i tråden til OC-Freak) og de har 2000+ ;)

Hehe. Gode plater det ja! De har jeg også! :) Bare jeg har plater fra Imation. Er knall fornøyd med dem! 8x glatt! :) Og så er de billige. Det er jo heller ingen bakdel!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...