Gå til innhold

Si NEI til NRK-avgiften


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker både NRK og NRK2 å synes derfor lisensavgiften er helt grei. Og jeg har for lengst gitt opp håpet om at TV-Norge, TV3, TV2 eller noen av de andre kanalene skal skaffe seg verdigheten tilbake. Maken til møkk disse kanalene sender er helt utrolig.

 

Nei, jeg synes virkelig NRK fortjener lisenspengene de får. :)

Lenke til kommentar
Kabelselskapene i USA kjører vekselvis 5 minutter program og 7 minutter reklame. Er det god TV?

Løgn. Men bevares, lev i din sosialistiske barnetro for min del.

Hvorfor tror du det er en sosialistisk barnetro som får han til å mene det?

Han synes det er vondt og se at et flott land som USA lager så mye god TV, f.eks den lille ungkaren og Letterman. Derfor må han komme med noen fete sosialistløgner og hvordan de viser programmene.

Lenke til kommentar
Kabelselskapene i USA kjører vekselvis 5 minutter program og 7 minutter reklame. Er det god TV?

Løgn. Men bevares, lev i din sosialistiske barnetro for min del.

Hvorfor tror du det er en sosialistisk barnetro som får han til å mene det?

Han synes det er vondt og se at et flott land som USA lager så mye god TV, f.eks den lille ungkaren og Letterman. Derfor må han komme med noen fete sosialistløgner og hvordan de viser programmene.

Tror du selv på det du skriver? :roll:

Lenke til kommentar
Kabelselskapene i USA kjører vekselvis 5 minutter program og 7 minutter reklame. Er det god TV?

Løgn. Men bevares, lev i din sosialistiske barnetro for min del.

Hvorfor tror du det er en sosialistisk barnetro som får han til å mene det?

Han synes det er vondt og se at et flott land som USA lager så mye god TV, f.eks den lille ungkaren og Letterman. Derfor må han komme med noen fete sosialistløgner og hvordan de viser programmene.

Tror du selv på det du skriver? :roll:

Naturligvis. Som hjernevasket raddisfaen er han mentalt tvunget til å finne feil og mangler ved det kapitalistiske stystemet på alle områder - og når han ikke finner disse så begynner han og fantasere.

 

Dette resulterer i løgner som at det vises ca 55 minutter reklame pr time Tv i US. Tydelig at vedkommende ikke fårstår sentrale begrep som forbrukermakt og tilbud/etterspørsel.

Lenke til kommentar
Kunne du utdypet det med sosialistspropaganda, hadde jeg vært takknemmelig.  :)

Har du ikke sett på NRK? Man trenger bare å se på Dagsrevyen for å skjønne at NRK har en sosialistisk agenda. Men det er selvsagt ikke rart at media støtter venstresiden; som alle andre, støtter de sosialistene fordi de tror de kan grafse til seg mer enn de blir frastjålet.

Lenke til kommentar
Kunne du utdypet det med sosialistspropaganda, hadde jeg vært takknemmelig.  :)

Har du ikke sett på NRK? Man trenger bare å se på Dagsrevyen for å skjønne at NRK har en sosialistisk agenda. Men det er selvsagt ikke rart at media støtter venstresiden; som alle andre, støtter de sosialistene fordi de tror de kan grafse til seg mer enn de blir frastjålet.

Jeg lurte på om du kunne utdype. Ikke spørre meg om hvorvidt jeg har sett dagsrevyen eller ei.

Lenke til kommentar
Noe av det verste som finnes er såkalte intelktuelle mennesker.

Herlig generalisering. Men en ting kan du iallfall glede deg over - du hører ikke inn under den gruppen mennesker; dette understrekes av argumentasjon så vel som ordstavelsesfeil.

Ikke så kjepphøy nå. Generalisering er nyttig. Ordstavelsesfeil (hikk) har ingen ting med intellektet å gjøre. Og hvis du tror du så argumentasjon her, så tok du feil. Argumentering er når man begrunner noe, noe jeg ikke gjorde noe forsøk på. :D

 

Forresten, du skulle ikke tilfeldigvis være en av de som anser deg selv for å være intelektuell? :roll:

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
Kabelselskapene i USA kjører vekselvis 5 minutter program og 7 minutter reklame. Er det god TV?

Løgn. Men bevares, lev i din sosialistiske barnetro for min del.

Overhodet ikke. Merk deg at jeg sa kabelselskapene, ikke altså ikke CBS og røkla.

Dette ekstreme ytterpunktet har ingen ting med diskusjonen rundt NRK og lisensavgiften å gjøre. Det er bare en avsporing.

 

Vi har flere komersielle kanaler i Norge som ikke følger denne modellen.

Lenke til kommentar
Jeg lurte på om du kunne utdype. Ikke spørre meg om hvorvidt jeg har sett dagsrevyen eller ei.

Her er i alle fall ett eksempel:

 

NRK fakes pro-Israel conspiracy

Jeg har måttet sjekket opp ang Bjørn Stærk. Og etter å ha svappet igjennom utallige nettsider der han har vært aktiv, overrasker det meg lite at han har postet en artikkel av den sjangeren på nettsiden sin. Om hvorvidt NRK faktisk har gjort noe i denne sammenhengen som kan betegnes som uprofesjonell medievirksomhet kommer dårlig fram i artikkelen, pga det bare blir ord mot ord. Med andre ord. Det blir bare påstått at NRK gjorde hevn (som de fant det så kjekt å kalle det). Ingenting som viser at de faktisk gjorde det, eller eventuelt hvordan de gikk fram under de gitte omstendighetene.

 

Og atter en gang. Å henvise til privatpersoners nettsider for referanser holder dårlig vann. Ikke pga at privatpersoner ikke vet noe. Men snarere pga troverdigheten. Hvem som helst kan slenge opp en nettside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...