Gå til innhold

CoD: United Offensive demo ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Testa demo nå.

var ganske kult.. men hater den msn buggen, en fyr skriver eller når en fyr logger på så blir alt helt mørkt.

 

Så mye styr slå msn av og på hele tiden.

Helt enig, et forbanna under at det ikke er fikset enda! Jeg trodde jeg var den eneste som hadde det problemet siden ikke noe var gjort med det. Faen jeg hater når det skjer. Burde jo være totalt unødvendig å måtte logge av MSN bare for å spelle CoD! Aner ikke hvor mange ganger jeg har måttet gå ut i menyen for å skru opp gammaen før jeg etter x-antall ganger til slutt slår av hele MSN i ren frustrasjon!

Lenke til kommentar
eh, dere er klar over at hvis dere setter på "busy" så får du ikke opp sånne beksjeder osv?? Funker helt fint her.. har på sånn at MSN går automatisk i busy mode når jeg kjører et fullscreen programm..

 

 

Angående demoen så har jeg full versjonen nå, ganske heftige saker! Gled dere!

Det skjer ikke her iallefall. Men dersom dere stiller på brightness i spillet så forsvinner problemet.. iallefall helt til nesten gang :)

Lenke til kommentar

Har spilt i gjennom spillet nå. Begynte rett på "veteran" (det vanskeligste), og det som traff meg først var lengden på hvert brett. 2-3 ganger større. Grafikken er som det forrige. Et par av brettene er skit vanskelige (på "veteran") og på sistebrett så blei jeg ekstremt lei av fiendens effektivitet. Den mest spennende delen er jo i grunn mp-delen. En kan få tanks, kjøretøy osv. Litt sånn som UT2004.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...