Jump to content
Sign in to follow this  
six

POV 6800GT. Holder 300W ?

Recommended Posts

Har bestillt nytt skjermkort: POV 6800GT og ser jo at minimumskrav for PSU er 350W.

Strømforsyningen jeg har begynner å bli noen år og er en: Zalman ZM300A-APF

Den leverer 15A på 12V. Så da håper jeg at dette holder.

Edited by six

Er jo under kravet, samtidig er psuen din bra, så det kan jo hende den gidder jobbe litt overtid. Er vel kun èn måte å finne det ut sikkert på. :yes:

Du bør nok kanskje vurdere å gå for 400W. Har selv et 6800 GT (Gainward sådan), en del annet på 350W, og det holder ikke. Men hvis du ikke har så mye dritt i PC-en som jeg har :whistle: (se profil), så skulle det gå greit. :yes:

Du bør nok kanskje vurdere å gå for 400W. Har selv et 6800 GT (Gainward sådan), en del annet på 350W, og det holder ikke. Men hvis du ikke har så mye dritt i PC-en som jeg har :whistle: (se profil), så skulle det gå greit. :yes:

Har ikke lyst til å kjøpe ny PSU av den grunn at jeg har bestemt for at neste gang skal den bli vifteløs og det blir forholsvis dyrt spesiellt hvis den kommer på toppen av prisen for skjermkortet.

PC'en er ellers ganske fri for dilldall. Athlon XP2100, kombinert DVD spiller/CD brenner og Segate Barracuda (IV ?). Det eneste "ekstra" er en skuffmontert, uttagbar HD.