Gå til innhold

Fake But Accurate


Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-23990
Er eit paradoks at kvar gong Seixon skal prøve å diskutere amrikanske valgkampen så blir det bare vås om kor mykje media lyger og kor mykje Michael Moore lyger. Det er aldri diskutert kva som faktisk er politisk best for Usa.

Det er fordi det ikke er noe fasit-svar pa hva som er best for USAs politikk. Jeg har mange ganger diskutert politikk-siden av ting, men sa kommer anti-Bush folkene a odelegger diskusjonen med skittkastingen, osv. Det gar rett og slett ikke an a fore en diskusjon om politikken til USA uten at en anti-Busher kommer og slenger noe off-topic drit om Bush.

 

Jeg er veldig opptatt over medias og Moores logner, og hvordan dette bidrar til folks oppfattelse av Bush og krigen. Det er fordi folk velger heller a tro pa konspirasjonsteorier og myter om Bush, isteden for a diskutere det som faktisk blir sagt og gjort. Standard svar pa noe som helst som har med Bush a gjore er "Bush sucks!" Sann som han jeg takket for a delta, kom bare med "Bush er fake". Wow, det bidrar virkelig til diskusjonen. Det er slik idiotisk tankegang som er det jeg er sa lei av.

 

Og nei, det er ikke et paradoks. :roll:

 

Kommer an på hva du snakker om. Medaljene er en filleting. Kambodsja-saken litt mer alvorlig, nesten på høyde med det Bush gjorde. Politikere er jo som kjent ansatt for å lyve.

Medaljene er en filleting? Sa det er greit hvis Kerry faket en rapport som gjorde at han fikk en Purple Heart slik at han fikk dra hjem tidlig fra Vietnam? Er ikke det mye mer av et tillitsbrudd enn det du anklager Bush for?

 

Nesten et år, lang tid.
Det er jo ikke snakk om det. Det er snakk om kanskje noen maneder. Og uansett, sa hadde Bush tjent opp 5-dobbelt sa mange poeng som han trengte pa forhand, som er trolig grunnen til at han fikk slutte tidlig.

 

I norske medier har knapt nevnt Kerry, og fra Bush-kampanjen er det mye annet en skittkasting, men ingen politikk bortsett fra terror-krigen og et par ord om at de skal fortsette som før.
Du har visst ikke hort politikken om utdanning og helsevesenet... Og okonomien...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I norske medier har knapt nevnt Kerry, og fra Bush-kampanjen er det mye annet en skittkasting, men ingen politikk bortsett fra terror-krigen og et par ord om at de skal fortsette som før.
Du har visst ikke hort politikken om utdanning og helsevesenet... Og okonomien...

Desverre ikke nok. Hvorfor ikke opplyse folk om det. Mediene står til politikernes disposisjon like mye som til ryktemakerne.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Desverre ikke nok. Hvorfor ikke opplyse folk om det. Mediene står til politikernes disposisjon like mye som til ryktemakerne.

Mediene viser det de selv vil. Har ingenting a si hva Bush og Kerry vil si, det har alt a si hva mediene vil vise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...