Gå til innhold

Thermaltake SViking, meninger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Syns alle thermaltakene er harry untatt tsunami. SViking må være den meste harry kassa jeg har sett

Noen ønsker kanskje litt "harry" kabinetter? :p

Skrevet (endret)

Vel, jeg klarer faktisk selv å se hvordan det ser ut. (tenke seg til o_O)

Når jeg spør om noen har erfaringer med det, trenger jeg ikke å vite noe om folk på forumets estetiske sans. Eller mangel på estetisk sans, om man skal være nøyaktig. Jeg trodde det var implisitt at jeg var interessert i kabinettets funksjonalitet. Så feil kan man ta.

Takk for alle seriøse svar, de settes pris på.

Endret av supergreg
Skrevet (endret)
Vel, jeg klarer faktisk selv å se hvordan det ser ut. (tenke seg til o_O)

Når jeg spør om noen har erfaringer med det, trenger jeg ikke å vite noe om folk på forumets estetiske sans. Eller mangel på estetisk sans, om man skal være nøyaktig. Jeg trodde det var implisitt at jeg var interessert i kabinettets funksjonalitet. Så feil kan man ta.

Takk for alle seriøse svar, de settes pris på.

Har ikke hatt det så lenge, men syns det er litt stilig jeg :p Har nesten ikke tid til å sette inn delene, men har fått inn noe da.. :tease: ga litt over 900 på datakjeden på stovner. Viftestyring og temperaturmåler til den prisen er ikke værst. Skal ha 2 blå katoder og 2 black light lys! Håper det blir stilig :dribble: Slenger inn et bilde da jeg blir ferdig.. Kan ikke love når :whistle:

Edit: Fjerna bilde

Endret av Christer1
Skrevet

syns heller ikke det er så fint, men det var jo ikke det han ville vite :)

Syns det ser kanskje litt lite ut. Ville ikke ha kjøpt det vist man bruker en vid/stor cpu kjøller, siden den ser ut til å ha litt lite plass. men sånn eller så vet æ ikkje :D du får bruke google.com;)

Skrevet

Nå ser det dog til åvære sårlig stell med mine to aktuelle Thermaltake-kandidater. Om dere ser her, ser dere at det tydeligvis ikke fins forhandlere av Sviking og Xaser Tsunami lengre :(

PSData har de, og det var en håndfull andre også. Noen som husker hvem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...