Jump to content
Sign in to follow this  
supergreg

Thermaltake SViking, meninger?

Recommended Posts

Vel, jeg klarer faktisk selv å se hvordan det ser ut. (tenke seg til o_O)

Når jeg spør om noen har erfaringer med det, trenger jeg ikke å vite noe om folk på forumets estetiske sans. Eller mangel på estetisk sans, om man skal være nøyaktig. Jeg trodde det var implisitt at jeg var interessert i kabinettets funksjonalitet. Så feil kan man ta.

Takk for alle seriøse svar, de settes pris på.

Edited by supergreg

Vel, jeg klarer faktisk selv å se hvordan det ser ut. (tenke seg til o_O)

Når jeg spør om noen har erfaringer med det, trenger jeg ikke å vite noe om folk på forumets estetiske sans. Eller mangel på estetisk sans, om man skal være nøyaktig. Jeg trodde det var implisitt at jeg var interessert i kabinettets funksjonalitet. Så feil kan man ta.

Takk for alle seriøse svar, de settes pris på.

Har ikke hatt det så lenge, men syns det er litt stilig jeg :p Har nesten ikke tid til å sette inn delene, men har fått inn noe da.. :tease: ga litt over 900 på datakjeden på stovner. Viftestyring og temperaturmåler til den prisen er ikke værst. Skal ha 2 blå katoder og 2 black light lys! Håper det blir stilig :dribble: Slenger inn et bilde da jeg blir ferdig.. Kan ikke love når :whistle:

Edit: Fjerna bilde

Edited by Christer1

syns heller ikke det er så fint, men det var jo ikke det han ville vite :)

Syns det ser kanskje litt lite ut. Ville ikke ha kjøpt det vist man bruker en vid/stor cpu kjøller, siden den ser ut til å ha litt lite plass. men sånn eller så vet æ ikkje :D du får bruke google.com;)

Nå ser det dog til åvære sårlig stell med mine to aktuelle Thermaltake-kandidater. Om dere ser her, ser dere at det tydeligvis ikke fins forhandlere av Sviking og Xaser Tsunami lengre :(

PSData har de, og det var en håndfull andre også. Noen som husker hvem?