Jump to content
Sign in to follow this  
Kirikiri

.text med www?

Recommended Posts

Noen som har klart å få .Text til å fungere, hvis man vil bruke www i url'en? Muligens kryptisk spørsmål, men det er relevant for .Text.

Har nesten klar å få det til å funke, bortsett fra feil jeg tror kommer av at jeg insisterer på å ha www med i url'en, selv om det ikke blir anbefalt. Får nemlig ikke logget inn, login-siden redirecter ikke skikkelig. :( Har prøvd å få svar på websidene til Communityserver, men der er det tyst.

Hvis noen har andre forslag til blog engines som er multiuser og helst basert på MS SQL -server, og kjører på Windows 2003 server, så bare kom med dem. Har prøvd dasBlog, men er ikke helt fornøyd. Alternativet er en Sharepoint-versjon, men er usikker på hvordan få til anonyme kommentarer da. Tips mottas her også.

Kirikiri

Tror han snakker om .text, en blog-engine for windows (.NET platformen).. Om jeg har forstått det rett... (kan desverre ikke noe særlig om det, men.. ja..)

edit

:blush: *Tror HUN snakker om....

Edited by cfenzo

*Hun* snakker om .Text, blog engine, dvs en løsning for å hoste blogger. Basert på .NET-plattformen. Akkurat slik cfenzo sa. :)

http://scottwater.com/blog

Det hele er selvfølgelig gratis opensource, og dermed ikke helt godt dokumentert. Og community-sidene, der man stiller spørsmål, er heller ikke akkurat noen information highway...

Kirikiri