Gå til innhold

Utestengt fra senteret


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[litt Ot]når jeg bodde i kr.sand var jeg og skulle handle mat i en rimi/rema oppe med mølla (for dere som er kjente) den ligger jo rett med en eller anne ungdomsskole og der sto det faktisk LÆRERE i dørea og slapp bare inn 5-10 elever om gangen

 

så det kom jeg tuslende 19 år og Ble stoppet av en lærere som sa FREKT til meg .. still deg i kø og vent . skal ikke mere enn 5 elver inn om gange .. han var sikklig FREKK i kjeften .. jeg ble passe hissig (siden jeg har kort lunte og kommer fra det kalde nord) og spørr han ka i Hæ+++te det er han prater om

 

og han ser på meg og sier. butikke har krevd at det ikke skal mere enn babla ellever inn og du som elve burde vite dette ... og så skulle han gi meg anmrkning og banne til en Lærer .. du skal tor at jeg skjelte han ut etter hver en note som finnes hjemme i nord og dette rett forann masse elever som tydelig likte at noen ødela dagen til læreren ..

 

og så gikk jeg bare inn ..

 

tenk og tro at jeg gikk på skole , og å være så frekk , det er et sikklig eksempel på at en lite gruppe kan ødelegge for mange ikke bare for medelver

Haha. Grim det.

Har gått 3 år på det skitne stedet.

 

Han læreren som stoppet deg .. han var ikke litt høy, gammel og med hvitt hår som så ut nesten som en .. .. sau?

 

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...