Gå til innhold

Leveringstid; Netshop ...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen, folkens!

 

Tenkte vi skulle ta oss den frihet til å kommentere innlegget litt. Når det gjelder "plukketider" og leveringstid her hos oss, så kan vi godt redegjøre for dette.

 

Alle lagervarer som bestilles før kl. 15:00 èn dag sendes samme dag. Legg merke til at dette kun gjelder ordre hvor varene er på lager. Dette gjelder selvfølgelig ikke PCer som det er produksjonstid på i tillegg.

 

Posten kommer med sine lastebiler til oss på ettermiddagen for å hente varer, slik at hvis du bestiller en vare kl. 08:00 på morgenen vil den stå i "Plukkliste" hele dagen frem til Posten henter varen. Vi bruker selvfølgelig ikke mer enn 5 minutter på selve plukkingen og pakkingen av varene deres, men varene blir liggende her en stund å vente på at Posten skal hente dem.

 

Dette skaper dog ingen forsinkelse for deres del. Posten henter varen, sorterer den på terminalen og videresender den umiddelbart. I det aller fleste tilfeller går dette relativt raskt hos Posten også.

 

Konklusjonen er at en ordre ikke kan ligge i plukkliste i over et døgn her hos oss. Da er noe galt og dere må selvfølgelig ta kontakt med oss slik at vi kan titte nærmere på saken. Dette gjelder som nevnt ikke PCer da disse vil ligge som "Plukkliste" i sin produksjonsperiode.

 

Viktig er det å huske at dere kan ta kontakt med oss hvis dere føler noe tar lang tid, så skal vi selvfølgelig bistå etter beste evne for å hjelpe dere på vei. Håper dette forklarer litt rundt situasjonen.

 

Mvh,

Andreas S

Netshop ASA

Endret av Netshop
Lenke til kommentar

Oki, jeg har aldri bestilt fra dere før så ville bare høre om dere var litt treige :)

Men ordren min er sendt på posten den nå klokka 19:30 i går så nå er det posten sin jobb å levere den raskt ;)

 

EDIT: Jeg bestilte på en Søndag, ordren sto i plukkekø nesten hele Mandagen, men den ble sendt samme dag og det er kjempe bra!

 

Stå på! Gleder meg til pakken kommer :dribble:

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Eller så kan man bo i sandefjord og hente varen på lageret.. opererer ikke dere med en slik ordning da?

Jepp, det går an. Jeg har veldig god erfaring med dette, da går det virkelig lynende raskt å få tak i ting. Det er fint fordi jeg, som så mange andre, vil helst at ting skjer "i går". I tillegg kan man levere og hente evt. returer så man slipper forsinkelse i forbindelse med post.

 

Hehe, og man trenger ikke bo i Sandefjord for øvrig, det er jo det samme så lenge du møter opp i Sandefjord.

Lenke til kommentar
hey netshop! har dere sluttet å legge ved drops & sjokolade i pakkene?

 

Nei, vi har ikke sluttet med dette. Som lavizh sier, så sluttet vi med sjokoladene før sommeren da disse smeltet i transporten frem til kunden, noe som ikke var et lekkert syn når dem kom frem.

 

Ikke hos meg, sendte dem mail nå lørdag, 11.09.04 og enda ikke fått svar fra Netshop.

 

Dette hørtes mystisk ut. Hvis du ikke har fått svar på e-post innen 24 timer, så anbefaler vi at du tar kontakt med oss på telefon så vi kan få sjekket dette. Noen saker vil naturlig ta lengre tid da vi må sjekke saken med produsent osv, men et svar skal alltid foreligge uansett.

 

Eller så kan man bo i sandefjord og hente varen på lageret.. opererer ikke dere med en slik ordning da?

 

Som _Xorcist sier så er dette selvfølgelig fullt mulig. Alle våre kunder er hjertelig velkommen til våre lokaler for å hente varer, eller kanskje bare en hyggelig prat. Her står kaffekannen alltid klar. ;)

 

Mvh,

Andreas, Netshop

Lenke til kommentar

Bestillte 2 varer i forrige uke klokka 14 og dagen etterpå lå de på postkontoret mitt :)

 

Det virker som Netshop sender sine varer direkte til sentralen i Stokke, for hvis jeg bestiller fra andre butikker så må varen først innom deres lokale postkontor, så Stokke dagen etterpå før det enda en dag senere er på mitt postkontor i Porsgrunn. Sparte altså en dag.

Lenke til kommentar
Det virker som Netshop sender sine varer direkte til sentralen i Stokke, for hvis jeg bestiller fra andre butikker så må varen først innom deres lokale postkontor, så Stokke dagen etterpå før det enda en dag senere er på mitt postkontor i Porsgrunn. Sparte altså en dag.

Komplett.no, Netshop.no og (trolig) mpx.no sender direkte til Stokke. Alle tre holder til på Kullerød og for det området (virker det som) at Stokke er den sentralen som henter varene.

 

Andre enn de som holder til på Kullerød, så vil det nok ta minst en dag ekstra...

Lenke til kommentar
Det virker som Netshop sender sine varer direkte til sentralen i Stokke, for hvis jeg bestiller fra andre butikker så må varen først innom deres lokale postkontor, så Stokke dagen etterpå før det enda en dag senere er på mitt postkontor i Porsgrunn. Sparte altså en dag.

Komplett.no, Netshop.no og (trolig) mpx.no sender direkte til Stokke. Alle tre holder til på Kullerød og for det området (virker det som) at Stokke er den sentralen som henter varene.

 

Andre enn de som holder til på Kullerød, så vil det nok ta minst en dag ekstra...

Og jeg som aldri har forstått hvorfor de sender til stokke.. synes de kunne sendt det rett til mitt lokale postkontor i sandefjord. :)

Lenke til kommentar

Faktisk så pleier det (er noen mnd siden sist jeg bestillte noe) å stå:

Annkomstregistrert Sandefjord

Annkomstregistrert Stokke (dagen etterpå)

Annkomstregistrert Porsgrunn (nok en dag senere)

 

på pakkene fra Komplett og Mpx. Det er derfor det alltid tar 2-3 dager til meg.

 

Slik ser det ut når jeg bestillte fra Netshop:

06.09.04 19.48 Innlevert postterminal 3169 STOKKE

07.09.04 07.39 Ankommet postkontor 3901 PORSGRUNN PORSGRUNN

Endret av josteinsen
Lenke til kommentar

Da jeg bestilte min skjerm kunne jeg hente den på mitt lokale postkontor i Trondheim dagen etterpå. Raskere kan det vel ikke bli? Men det forutsetter at du følger med på "Sporingen" av pakken da. For om jeg hadde ventet til jeg fikk "Hentelappen" i postkassen hadde den ikke kommet før to dager etterpå... Men bare sjekk kollinummer, skriv det ned, og løp til postkontoret!

Netshop er ihvertfall min nye webshop :)

Lenke til kommentar

Bestilte varer kl.1445 en torsdag i juni og kunne hente pakken når posten (butikken) åpnet kl ni på fredag. Hadde selvfølgelig notert sendingsnummeret. Hadde jeg skullet vente på lapp i posten så hadde jeg nok måttet vente en dag lenger. Men uansett fantastisk å ha varen i handa bare 18 timer etter at jeg bestilte på nettet. GO NETSHOP! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...