Gå til innhold

Leveringstid; Netshop ...


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

er nesten slik at jeg får dårlig samvittighet for ikke å ha hatt muligheten til å handle oftere på netshop.

 

har absolutt ingenting imot komplett og mpx, begge fortjener massevis av skryt, men det er liksom noe ekstra med netshop.

hadde en retur på et skjermkort, det ble sendt inn på en fredag og de mottok det på mandagen, samme dag testet de det og sendte ut et nytt skjermkort, dette kunne jeg da plukke opp dagen etter.

uheldigvis fulgte jeg ikke med på noe nettspor eller kontoen min hos netshop ettersom jeg ikke engang vågde å håpe på at de skulle være så raske, ble temmelig overrasket når jeg sjekket postkassen og oppdaget hentelappen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder posten så har vi som bor i sentrale strøk ( i Oslo iallefall) mulighet til å bestille levering på døra. Da får du pakken innen ett døgn istedet for to-tre døgn.

 

Koster litt mer, men jeg betaler gjerne 50,- ekstra for å slippe å stresse til postkontoret som stenger rett etter at jeg er ferdig på jobb for så å stå i kø bak alle som skal hente pensjon sin, sitte å høre på på at betjeningen prøver å forklare at "nei internett er ikke det samme som text-tv" eller "hvis du ikke vet om du har internett så har du det ikke". Se på at de prøver å finne pakken din og sier at den er nok ikke her, mens de allerede har fått deg til å signere på at pakken er hentet, og du spør om hvordan de ikke kan finne den når det står på lappen at de har fått den og bedt deg komme ned på postkontoret i regnværet, og du måtte gå fordi bilen ikke ville starte igjen og har mannet deg opp til å bære esken som etter pakningsbeskrivelsen veier 15 kg, samtidig som du tenker på hva som skjer med pappen når den kommer ut i regnværet, om det blir bløtt og hele greia deiser i bakken før du har gått de 30 minuttene hjem. De finner ikke pakken din og du hisser deg opp, de spør om du vet hvor den er??? Den er ikke på postkontoret allikevel. OK så går du hjem i regnværet og må ringe ett eller annet servicenummer i posten for å finne ut hvor pakken din er, som du allerede har skrevet under på at du har fått, men heldigvis ikke betalt for. Fyren sier at pakken din ligger på sentralen i Oslo og lurer på om du vil komme å hente den der eller om de skal sende ut en bil eller om det er greit om den blir sendt til deg i morra. Ettersom det er sent og bilen står og det regner så ber du de sende den med bil på døra dagen etterpå. Dagen etterpå så kommer pakken på døra og alt er ok. 50 kroner spart! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...