Gå til innhold

Microplex tar inn Aspire/Levicom kopi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, jeg har vært bortig microplex mer en jeg skulle ønske.

jeg handler bare på elfa og 3dfxcool nå etter et par muffins hendelser.

men jeg bøyer meg for koss. det er bra hodetelefoner. men sennheisner er bedre.

De har sennheiser på microplex også da.

Men siden du har negative opplevelser så er det dermed ikke sakt at de leverer kvalitetsvarer, det må du være enig i?

Lenke til kommentar

[Flisespikkingsmodus]

Men siden du har negative opplevelser så er det dermed ikke sakt at de leverer kvalitetsvarer, det må du være enig i?

Vel, det var jo akkurat det han antydet, men som du IKKE var enig i... :p

Hvis du derimot hadde sagt:"Men siden du har negative opplevelser så er det dermed ikke sakt at de IKKE leverer kvalitetsvarer, det må du være enig i?", ville det hele gi mer mening...

[/Flisespikkingsmodus]

 

Sorry, jeg bare MÅTTE! :green:

Lenke til kommentar
[Flisespikkingsmodus]
Men siden du har negative opplevelser så er det dermed ikke sakt at de leverer kvalitetsvarer, det må du være enig i?

Vel, det var jo akkurat det han antydet, men som du IKKE var enig i... :p

Hvis du derimot hadde sagt:"Men siden du har negative opplevelser så er det dermed ikke sakt at de IKKE leverer kvalitetsvarer, det må du være enig i?", ville det hele gi mer mening...

[/Flisespikkingsmodus]

 

Sorry, jeg bare MÅTTE! :green:

ehe, leste det nå, var litt trøt da jeg skrev dette i går.

Lenke til kommentar

Det som blir litt dumt er når microplex valget å kjøpe inn produkter som de setter sitt merkenavn "Mist" på.

Tenk deg selv, når du velger å gjøre det, så er du jo ikke dum i hue :roll: og tar inn produkter som vil være direkte konkurrenter til dine egne produkter. ;) Hva skjer? Jo for eks. Mist PSU som de skulle selge, blir akterutseilt i forhold til de store produsentene med tanke på utvikling og nye features. Plutselig kom det dedikerte 12-3,3 og 5v rails og sata kontakter og nå OCZ som har justerbare rails som Antec true control.

 

Synes det er litt dumt for før hadde alltid microplex state of the art komponenter.

 

Men servicen og mangfoldet til microplex gjør de uansett til udiskutabel No1 for tårn, psu casemods ++ for deres entrylevel vannkjølings kit+++

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...