Gå til innhold

Spilling av CS 1.3 og ikke 1.5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lasta ned CS 1.3 (eller 1.4, husker ikke), og gleda meg til å spille dem, men da starta bare 1.5. Da tenkte jeg at den går vel automatisk til den nyeste versonen, men jeg har lyst til å prøve 1.3. Er det noen som vet om det går ann?

Og da mener jeg gjennpo Half-Life, ikke gjennom Steam.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
cs 1.3 til steam er genialt  :!: bare elsker den bunnyjumpingen  :p  :p

åssen var den igjen ?? Har glemt mye fra de gamle cs versjoenene .. screens ? vids?

Jess... bilde av bunny jumping. Det skal godt gjøres.

Ellers er det ca ingen ting annet nytt på 1.5 bortsett fra in eyes spectator ++

Skrevet
Hvordan vet du at det er 1.3 og ikke 1.5?

Når det står "Last ned CS 1.3 her!", regner jeg med at det er 1.3 jeg laster ned, ikke 1.5. :p

Men jeg vil likevel spille 1.3, samme hvor likt det er! :( Er det mulig uten å fjerne 1.5?

Skrevet (endret)

Siden det er så liten forskjell på 1.3 og 1.5 så er jo det godt mulig at det faktisk ER 1.3 du spiller da :p

Endret av munky
Skrevet
Siden det er så liten forskjell på 1.3 og 1.5 så er jo det godt mulig at det faktisk ER 1.3 du spiller da :p

Ja. Hvordan vet du at du spiller 1.5, egentlig?

Skrevet

Du ser om det er 1,3 eller 1,5 nede i høyre hjørne når du er inne i menyen på cs.

Og jeg mener at på 1,3 så har man sikte på awm'en selv om man ikke har på zoom'en.

Jeg har 1,3 på cd. Muhahah :tease:

Skrevet
Du ser om det er 1,3 eller 1,5 nede i høyre hjørne når du er inne i menyen på cs.

Og jeg mener at på 1,3 så har man sikte på awm'en selv om man ikke har på zoom'en.

Jeg har 1,3 på cd. Muhahah :tease:

Det er ikke noe problem og laste det ned heller :tease: Muahahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...