Gå til innhold

Modding av PSU!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eg har gjort er:

bøyd ned kjøle ribbene....blir muligens en vifte, viss prosjektet virker... :hmm:

Sagd av hele toppen og sidene, så det er bare bunnen igjen...(Skrueløst IBM dritt, fra 1600-tallet,nesten...)

Men gjør den noe viss eg tar denne vekk og den ligger i kabinettet uten noe under...??

Og så var det en grønn ledning som var festet i PSU "kabinettet", er det jording eller noe sånt..?? holder det viss eg fester den i PC kabinettet..??

 

Edit: hvordan jumpstarte den, da det ikke er en atx PSU..??

Endret av suprsid
Lenke til kommentar
Og så var det en grønn ledning som var festet i PSU "kabinettet", er det jording eller noe sånt..?? holder det viss eg fester den i PC kabinettet..??

 

Edit: hvordan jumpstarte den, da det ikke er en atx PSU..??

Heh... den gul-grønne ledningen som er festa i PSU'en er IKKE det samme som den grønne som er på den store pluggen :p

Lenke til kommentar
klarte å kortslutte den så den starta...

Men den lå på en jern(?) plate da eg satt i støpselet, så da ble det ett lite fyrverkeri før den tok turen...hehe....

Så da er prosjektet lagt på is, inntil eg får tak i en ny PSU..

Flott. Mener du at "innmaten" lå rett på en jernplate? :lol:

det er sånn som skjer det, når du er trøtt som bare f...!! :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har fått tak i en ny PSU, som er modda perfekt.

Det vil si kjøleribbene er bøyd ned, og montert en 30-40 mm vifte på den, i tillegg til at den står bak en aerogate 2 viftestyring. så kom den vifta til nytte.

Den startes ganske enkelt med startknappen som er montert nede i fronten, har tatt vekk det kretskortet med de kontaktene da de ikke er i bruk. Chenbro gaming bomb viss noen lurte. I tillegg har det kommet en knapp til vifte og en reset knapp på hver sin side av startknappen..*clasern er digg* ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...