Gå til innhold

Skole pc vs. cs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
acer travelmate 240 til alle elevene (ca 700 stk.) ;) 2.6 ghz celeron :( , 256MB ram og et sugent grafikkort, men de klarer cs 1.5 med 80 fps. (skal nevnes at førstissene fikk noe HP dritt med pentium M og greier, veit ikke speccs)

haha, ja, de er dessuten ghosta og elevene kan ikke starte admin bruker fordi de ikke har passord ^^

Lenke til kommentar
vårs skole pcer er noen bås pcer.. di sliter med og kjøre windows 98 se.. jeg skal faktisk prøve cs på skole pcen.. tviler på det går.. :( di er Intel Celeron 1.8ghz 248mb ram og skjermkort tørr di ikke og si hvor dritt d er .. men det er et innebygd..

Jeg har kjørt CS på min 1,1Ghz Celeron 128MB RAM Integrert skjermkort i lange tider jeg, funker bra det ;) Men nå er det 1.5, og det var leeenge siden. Oppgraderte til 256MB RAM og 128MB Pci skjermkort, funket bra det og :p 100Fps i CS 1.5 ;)

 

Har nå

 

AMD64 3000+

1024MB RAM

128Mb Pci kort (Radeon 9200)

 

Jeg VET at skjermkortet er en helt forjævelig flaskehals, og det kommer et nytt skjermkort nå snart. (Bestiller vel om en ukes tid eller noe) MEN jeg skjønner ikke hvorfor jeg kjører helt ned i 14fps! Kommer det vann inn i bildet på aztec går det fra 40 til 24-14fps med en gang... LItt action så blir det også veldig lav FPS, ja det begynner faktsiskt å HAKKE... :shrug: Det som plager meg mest, er at det ikke hjalp en dritt fra Celeron 1,1Ghz 245MB til det jeg skrev over! Ikke EN fps høyere!

 

Menmen, det ordner seg vel med nytt skjermkort får jeg håpe! Eller er det noe jeg kan gjøre midlertidig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...