Gå til innhold

Den "Ultimate" gaming stolen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fadern kjøpte en kjempestol på møbelringen, kosta 1200 ,-. Er bare kjempe å sitte i, god i kors ryggen, støtte for nakken og passe blanding av myk og hard. Utroligt bra kjøp. Nå blir jeg bare sittende her endå lengre :p

Navn på stol... evt. link til den på nett...? Kunne vært kult å sett den.

Nei, har titta etter bilde til den men finner den ikke. Er litt irriterende :dontgetit:

Lenke til kommentar
Fadern kjøpte en kjempestol på møbelringen, kosta 1200 ,-. Er bare kjempe å sitte i, god i kors ryggen, støtte for nakken og passe blanding av myk og hard. Utroligt bra kjøp. Nå blir jeg bare sittende her endå lengre :p

Navn på stol... evt. link til den på nett...? Kunne vært kult å sett den.

Nei, har titta etter bilde til den men finner den ikke. Er litt irriterende :dontgetit:

bare et forslag. men du kan jo ta et bilde av den hvis det ikke er for mye bry og legge det ut her

Lenke til kommentar
Jeg trenger også sårt en god stol, den jeg har nå, er et helvete å sitte i(det er en gammel kontorstol, med harde puter :nei: ) Tror jeg tar turen ut til IKEA snart :)

 

Før satt jeg i stressless'en, men så fikk jeg ikke lov lenger(fordi fysioterapauten sa den kom til å forosake ryggskader når jeg brukte den foran PC'en :hrm: )

Kan anbefale ALLAK stolen på IKEA på det varmeste, rimelig og god! :thumbup:

Lenke til kommentar
Pris? Koster vel like mye i frakt som det stolen koster

Vet inte. Gissningsvis 10-20 kkr för stol (inklusive CD-spelare och pläd).

Frakten kostar betydligt mindre.

Samtliga massagefåtöljer levereras med separat CD-spelare (speciellt utvald avslappnande musik), en skön pläd och rengöringsset.

Artig. Så får jeg evt. bare satse på at produsenten liker det samme som meg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...